skipas beversport SkiWelt Wilder Kaiser-Brixental

Dit onderwerp gaat over de bestemming SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Wie heeft er skipassen van beversport wie er niks mee doet.
Ik ben op zoek naar 3 skipassen

Dear Jacqueline,

this is how the cooperation works. If you buy something in the Beversport store, you get 1 peronalised SkiWelt Voucher. Which means that on the voucher is the name of the person printed. Our team at the cash desks at SkiWelt will controll the name on the voucher with the name in the passport. If there are different names announced, the voucher will not be accepted. Best wishes and enjoy your stay at SkiWelt. The conditions are already amazing. Anita from the SkiWelt Marketing team.

Is dat ff balen @jacquelinemig 😜

*bericht bewerkt door Gaston op 29 nov 2017 13:30

Tijd voor een uitpakparty?!

Ik zou het pas echt marketing vinden als er nog een zinnetje bij was gezet…however, as we really appreciate it that you wish to visit our great ski area we like to offer you a 10% discount…etc.

Wow, geniale guerillamarketing van @jacquelinemig & @SkiWelt Marketing

*bericht bewerkt door nr49 op 29 nov 2017 14:05

Dear…spreek gewoon engels en ben dezelfde persoon! 0 weken lid, smels like spammetje to me :P

Dit lijkt op een eerlijk antwoord van skiwelt. Prima dat zij op deze manier antwoorden.

Click. Click. Peace

@Rogier, dat zou mij echt verbazen. Alle signalen zeggen opzetje.

@nr49 En anderen geef dit dan door als ‘dit is niet ok’, of stuur mij een email of PM

Natuurlijk checken wij dit soort berichten zelf ook. Alle IP adressen lijken gewoon netjes te kloppen. Voor ons op de achterkant van de site is er geen enkel signaal om dit in twijfel te trekken.

Ik vind dit erg voor Skiwelt pleiten trouwens, die houden alles gewoon goed in de gaten (en ons ook ;-) )

*bericht bewerkt door Rogier op 29 nov 2017 14:25

Click. Click. Peace

@Rogier, dat zou mij echt verbazen. Alle signalen zeggen opzetje.

nr49 op 29 nov 2017 14:20

Wat is dan de achterliggende gedachte? Ik las het gewoon zoals het is, hoewel het verrassend is hoe snel een nieuwe forumlid een reactie krijgt van een nieuw aangemaakt account (daar doel je op toch?) van het gebied. Maar ik zie niet wat het doel dan zou zijn? En neem aan dat Rogier c.s. de IP adressen wel kan zien.

@Rogier, ja had ook gekund inderdaad, maar daar denk ik eerlijk gezegd niet zo snel aan. Bovendien, als het allemaal “echt” is, dan is het super van Skiwelt en als het een opzetje is, dan geniaal.

*bericht bewerkt door nr49 op 29 nov 2017 14:29

Het laatste wat ik hierover kwijt wil is dat skiwelt zijn zaakjes op internet goed op orde heeft. Bij de minste of geringste ‘fout’ op onze website qua pistekilometers, prijzen of wat dan ook, horen we binnen no-time wat van ze (en dat is goed).

En inderdaad IP adres uit NL en eentje uit Oostenrijk. En ook is het netjes dat het marketing team eerlijk is en zeggen dat zij het marketing team zijn.

Click. Click. Peace

@nr49 En anderen geef dit dan door als ‘dit is niet ok’, of stuur mij een email of PM

Natuurlijk checken wij dit soort berichten zelf ook. Alle IP adressen lijken gewoon netjes te kloppen. Voor ons op de achterkant van de site is er geen enkel signaal om dit in twijfel te trekken.

Ik vind dit erg voor Skiwelt pleiten trouwens, die houden alles gewoon goed in de gaten (en ons ook ;-) )

Rogier op 29 nov 2017 14:24

goede vpn en het lijkt alsof de router ergens anders staat.

echte mannen lopen naar boven,

@Rogier, ok. Misschien staat mijn BS-detector vandaag wat te licht afgesteld. Volgende keer zal ik iig proberen te denken aan niet ok, mail, pm.

@martijuiterwijk: sommigen doen dan zelfs daarnaast nog alsof ze naar AT gaan verhuizen, helemaal gewiekst :)

Edwin van Riel

@martijnuiterwijk Dat weet ik ook wel. Maar er is gewoon niets dat op marketing lijkt. Nogmaals, kritiek, opmerkingen etc als PM of als mailtje. En dan komen de topics waar kritiek op is ook niet continu boven drijven.

Dit topic gaat op slot, want het is sowieso duidelijk dat deze passen niet overdraagbaar zijn.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie