bregenswald

Kent er iemand Nederlandstalige verblijven in bregenswald

Wel Franstalige in het Bregenzerwald ;)

Helaas ken ik deze daar niet. Mag ik vragen waarom het per sé een Nederlandstalig verblijf moet zijn?
Google kent er wel een: http://www.adler-lingenau.com/nl/hotel-bregenzerwald/9-neder…

Kortbij en ook in de zomer een goede locatie vanwege bodemeer

Nederlandstalig verandert niets aan de ligging toch? Bregenzerwald en Bodensee liggen niet per se heel dicht bij elkaar, hemelsbreed valt het wel mee maar die bergen hè. Vanuit een beetje gebied als Damüls-Mellau is toch een klein uurtje rijden naar Bregenz.

En is er in Mellau nederlandstalige verblijven

Met zulke spelling vraag ik me de meerwaarde van Nederlandstalig af…

Met zulke spelling vraag ik me de meerwaarde van Nederlandstalig af…

Bennie op 28 nov 2017 12:30

Sorry, maar ik moet mezelf even oprapen ROFL :-)

When life gets too complicated.... SKI

Met zulke spelling vraag ik me de meerwaarde van Nederlandstalig af…

Bennie op 28 nov 2017 12:30

Misschien van plan in de zomer daar een cursus te gaan volgen?

Idioten

Dat is denkelijk wel juist geschreven niet.

Nee. Achter “Idioten” hoort een punt. Bij je laatste post hoort achter “geschreven” een komma en aangezien de zin een vraag is hoort deze te eindigen met een vraagteken.

*bericht bewerkt door Frank9 op 28 nov 2017 14:50

Nee. Achter “Idioten” hoort een punt. Bij je laatste post hoort achter “geschreven” een komma en aangezien de zin een vraag is hoort deze te eindigen met een vraagteken.

Frank9 op 28 nov 2017 14:39

Kan ook ‘Idioten!’ zijn of misschien bedoelt hij het als vraag: ‘Idioten?’. Het zou ook nog een verzuchting kunnen zijn: "Idioten…'.

@rudys
In Damulser Hof zit in elk geval een dame achter de receptie die Nederlands spreekt, maar ongetwijfeld zijn er daar ook Nederlandse ondernemers met een hotel of appartement gevestigd. Ik zou even de reviews op Zoover uitpluizen. Maar waarom specifiek op zoek naar Nederlandse accomodatie? Met handen en voeten kunnen Duitsers en Nederlanders elkaar prima alles duidelijk maken toch?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie