Skimaatjes gezocht!

Gezocht:

  • Gezellige skimaatjes voor een weekje skiën
  • Ervaren skiërs
  • M/V: maakt niet uit
  • Leeftijd ca. 40 - 50 jr
  • Vertrek: 20 of 27 januari
  • Locatie: nader te bepalen groot skigebied in Oostenrijk of Frankrijk
    We zijn met ons tweeën en wie heeft zin om aan te sluiten?

Groet, Alexander

Hou me maar op de hoogte van de plannen. Ik wil wel een weekje weg. Ben een boarder, geen skier.De datum is geen problem.

Dag Alan,

Hebben jullie nog een plaatsje vrij? Ik ben een 44-jarige vrouw die nog ergens wil aansluiten voor een skireis buiten de schoolvakanties. Vermits mijn man thuisblijft om voor de kinderen te zorgen ben ik dus nog op zoek naar skimaatjes. Ik ben een goede skier , al wil ik niet buiten de pistes skien.

Groetjes,
Annelies

Hoi Alan, (en mogelijk anderen)

Ik zoek ook een groepje om bij aan te sluiten. Kan prima skieen (rood/zwart) maar ga niet off-piste. Hou van gezelligheid ook op de piste maar wil ook wel lekker wat kunnen skieen en natuurlijk (en vorm) van apres ski.
Leeftijd 58. (nb: mijn vrouw houdt niet van skieen en blijft dus thuis). Zijn er bij jullie mogeijkheden?

Dag Hans,
Ik ben momenteel met 2 anderen aan het kijken om samen te gaan, en meer gezelschap is zeker welkom. Neem hiervoor best contact op met Inger66, zij is de initiatiefneemster.

Groetjes,
Annelies

Als zeer ervaren single skiër zoek ik een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. Ik zoek aansluiting bij niet-rokers, wil logeren in een appartement waar zelf onze gezonde maaltijden bereiden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

huub@bellemakers.eu
0302934671

Huub

Plaats een reactie