Wintersport Inside

@Shane/Dr Phil. Inmiddels hebben jullie dus een 2-persoonsdakkoffer nodig en een auto met een goede vering.
Ribkwetsuren, ik zou er niet te gemakkelijk over denken. En ze horen bij de meest pijnlijke breuken.

Hen48

Balen @shane en flink schrikken ook…sterkte!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@DrPhil en @Shane
wat balen zeg langs de ene kant en wat 'n geluk uiteindelijk dat 't niet erger is aan de andere kant( alhoewel …).

Wat is dit zeg? @Rogier, @DrPhil, @Shane ik krijg lichtjes schrik om binnen 2 weken te vertrekken.

Veel beterschap en neem zeker jullie tijd , guys.
@DrPhil onderschat 't rijden met gebroken ribben en pijnstillers niet hé…'n ongeluk komt nooit alleen zeggen ze bij ons.

Born to run. B.S.

@hulst, ik weet het. En het duurt vooral lang. De vorige keer minstens 6 weken. Daarom voortaan een protector.
@shane, zal wel te maken met de zwelling die langzaam opkomt?
@dan58, ik probeer zonder pijnstillers (of alleen paracemol) te rijden. Zolang ik niet beweeg, is het goed uit te houden.

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 mrt 2018 21:12

Beterschap @Shane

Jezus Shane en Rogier in een paar dagen tijd. Darwin is flink bezig. Beterschap mannen!!

Edwin van Riel

Jezus? Dat heb ik even gemist. Wat heeft die?

@Dr Phil. Arm uit de kom tijdens een afdaling door diepe sneeuw en niet direct een dokter in dr buurt.

Hen48

Ik lees even het forum niet meer totdat ik woensdag in Ischgl ben. Beterschap @Shane

May the ski force be with you !!

@hulst:

Jezus Shane en Rogier

evr66 op 19 mrt 2018 21:40

Ik wilde terugrijden via Orelle. Moet dus ook wachten.

@shane, zit je vol onder de pijnstillers? Of valt de pijn mee?

@Dr Phil. Ik probeer te volgen. Milaan-Turijn-Orelle? Je kunt bij
Orelle natuurlijk met de lift even omhoog om van het uitzicht te genieten. Skiën zal toch niet meer kunnen? Dat traject rijden lijkt me al a hell of a job.

Hen48

Flattach-Puy St Vincent/Briancon en naar huis langs Orelle. Dat was het idee,
Nu rij ik woensdag gewoon naar huis.

*bericht bewerkt door DrPhil op 19 mrt 2018 22:20

Vraag me af of je navigatie dat als meest voor de hand liggende route ziet. Ik hoop dat de pijnstillers niet teveel invloed hebben op je denkvermogen. Het is overigens bedtijd voor je.

Hen48

@Hulst
Hij hoeft morgen niet vroeg op. Kan beter een paar pijnstillers nemen in de bar.

Jawel, moet 9u weer bij de dokter zijn. Halve liter gedronken bij het eten.

Vraag me af of je navigatie dat als meest voor de hand liggende route ziet. Ik hoop dat de pijnstillers niet teveel invloed hebben op je denkvermogen. Het is overigens bedtijd voor je.

Hulst op 19 mrt 2018 22:30

van Briancon naar huis kom je direct langs Orelle.

Wordt wel een soort reuzenslalom in een overigens wel prachtig gebied. Ik hoop dat je er toch nog een beetje van kan genieten. Goede nachtrust en sterkte bij de dokter. Google translate bij de hand.

Hen48

Jezus? Dat heb ik even gemist. Wat heeft die?

DrPhil op 19 mrt 2018 21:49

Paar nare gaten in zijn handen die niet dicht willen :)

Edwin van Riel

Ik weet niet wat er in dat opiumspul zit dat ze me hebben meegegeven, maar ik heb goed geslapen en het voelt nu als matig gekneusd. Tamal heet het. Als ik de foto’s niet met eigen ogen had gezien, had ik niet geloofd dat er twee breuken zitten. Skiën durf ik niet meer aan, maar zwemmen moet lukken. @shane, hoe is het met jou?

Het gaat @DrPhil. Geen topnacht, maar de pijn valt wel mee. Verder maar afwachten wat ze met me gaan doen. Uit het raam zie ik de sneeuw weer vallen, qua uitzicht kan het dus een stuk slechter.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Beterschap beide! geluk bij een ongeluk wellicht dat het eind maart is ipv begin november… Hoeven jullie niet zoveel pijn te lijden hier… @Shane die Racetiger winstpakker laat je nu vast ook even schieten? ;-)

@DrPhil Neem de tijd voor de revalidatie, duurt best lang gebroken ribben, weet ik uit ervaring!
@Shane Ai, wat een verhaal… Heel veel sterkte en beterschap

Click. Click. Peace

Ik denk inderdaad niet dat het mijn geluksski’s zijn @Bernard 😉. Toch maar voor wat anders kijken.
@Rogier, beetje stomme fout en pech. Te snel op een glooiende blauwe met te weinig zicht.

Thanks iedereen!

I can stick uphill ice, on my saucer...

T beste allemaal! Klinkt niet best, maar gelukkig relatief wel goede afloop. Hopelijk herstelt het allemaal voorspoedig.

@Shane en @DrPhil
Beterschap!

Beterschap @Jezus @Shane en @DrPhil

Übung macht den meister!!!

Beterschap @Jezus @Shane en @DrPhil

RFKANGOO op 20 mrt 2018 09:46

Hahaha 👍

I can stick uphill ice, on my saucer...

en hoort @Rogier dan niet bij deze Heilige Drievuldigheid? :)

Born to run. B.S.

Plaats een reactie