Wintersport Inside

Hoezo steil ;-)

null

Click. Click. Peace

Kan @DrPhil eindelijk weer een onderbroek aantrekken!

Marijnt op 15 jan 2018 20:36

Doordat er elf bomen zijn omgewaaid bij de buurman, is de schakelkast van de riolering in het grondwater beland. Die doet het dus niet meer. Maar gelukkig heb ik nu voldoende schone onderbroeken 😁

Wat nou Oostblokkers, wij Nederlanders zijn het grootste tuig in de skigebieden :)

https://www.ad.nl/reizen/expedia-nederlanders-wildste-winter…

We zijn niet alleen het meest dronken, we ergeren ons ook weer het meest aan dronken figuren… ;)

*bericht bewerkt door Shane op 23 jan 2018 11:31

I can stick uphill ice, on my saucer...

…een verhouding met een skileraar… Nein danke!
Weet niet welke doelgroep hier ondervraagd is, maar ik herken me er niet (meer) in. ;-)

…een verhouding met een skileraar… Nein danke!
Weet niet welke doelgroep hier ondervraagd is, maar ik herken me er niet (meer) in. ;-)

Bernard op 23 jan 2018 11:34

Haha aangezien wij ook nogal pocherig zijn denk ik dan ook weer dat 1 op de 5 een leugen is :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Overigens @GiGi

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/961cca9d8e73190b80a35a55...

*bericht bewerkt door Shane op 23 jan 2018 11:36

I can stick uphill ice, on my saucer...

13.000 wintersporters in 13 landen en uitgevoerd door Expedia… lijkt me niet bepaald dat dit een waarheidsgetrouw onderzoek is. Maar los daarvan probeer ik gebieden waar dit soort taferelen blijkbaar veelvuldig voorkomen sowieso te mijden.

Mr. Slow

Wij doen ook zeker niet onder voor de Engelsen qua drankgebruik!

Ah @Quick, niks mis met een beetje seks op de piste toch ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Tja als expedia in een dorp als gerlos een onderzoek doet snap ik die resultaten best. Ik vraag me altijd af hoe willekeurig ze mensen kiezen voor een onderzoek. Als het bijvoorbeeld online is zullen er hoofdzakelijk jonge mensen aan meedoen dan krijg je ook weer heel andere resultaten.

Born to Ride

het zijn vooral die 50-plussers (babyboomers) die notoir veel zuipen @Matthias123 ;). Zijn bovendien ook gelijk de grootste zeurpieten, dit zou dus al met al best wel eens een heel gedegen onderzoekje kunnen zijn.

I can stick uphill ice, on my saucer...

het zijn vooral die 50-plussers (babyboomers) die notoir veel zuipen @Matthias123 ;). Zijn bovendien ook gelijk de grootste zeurpieten, dit zou dus al met al best wel eens een heel gedegen onderzoekje kunnen zijn.

Shane op 23 jan 2018 13:22

Tja 60 plussers wordt hier in huis altijd de asoleeftijd genoemd. De ervaring leert dat die het meest van allemaal schijt aan heel de wereld hebben.

Born to Ride

Genuanceerd zoals altijd.

Lekker vooruitzicht…als ik 50-plus ben ga ik aan de zuip om na mijn 60ste nog een aso te worden ook… :-)

1 op de 5 dus seks op de piste en 1 op de 10 wel eens zonder kleren naar beneden geskied…dat zal vast maar toen ik las dat wij Nederlanders ook nog het meeste uitgeven op vakantie (~ € 2500,-), wist ik dat dit niet waar kon zijn. Wij wisselen zelfs tips uit om de tol in Oostenrijk te vermijden op dit forum!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Maar de helft van de mensen die seks heeft op de piste doet dat dus met kleren aan?🤔

Maar heb nog nooit 2500 uitgeven in een week wintersport.

Is dat niet wat fris, sex op de piste? Bovendien zou ik het dan naast de piste doen, maar ik behoor dan ook bij de “4 van de 5”

Maar de helft van de mensen die seks heeft op de piste doet dat dus met kleren aan?🤔

Maar heb nog nooit 2500 uitgeven in een week wintersport.

Tiny-M op 23 jan 2018 20:30

ja, dat is op zich vreemd maar ik dacht bij seks op de piste ook niet direct aan volledig naakt copuleren, dat is wel omslachtig ook…

€ 2500,- is pp wel wat veel idd. Mijn duurste weekje was een veel te duur hotel in Obergurgl (vol met rijke Duitsers/Engelse met hun veel te jonge verbouwde vrouwen), dat kwam misschien daar in de buurt maar dat kan nooit t gemiddelde zijn, lijkt me…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Kan het me alleen voorstellen in groot skigebied tijdens vakantieperiode, redelijk luxe acco, benzineslurper, skipas, materiaalhuur, lessen een veel eten en nog meer zuipen.

Deze week zit ik extreem goedkoop. Zelfs met de dure Zwitserse boodschappen en uit eten kom ik nog niet op 750 euro voor de week.

Overigens @GiGi

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/961cca9d8e73190b80a35a55...

Shane op 23 jan 2018 11:35

Gebruik van inlegkruisjes?

null

Opdat jullie skiërs het weten, dan kan ik straks weer met een gerust hart met mijn eigen board de berg op ;)

Overigens @GiGi

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/961cca9d8e73190b80a35a55...

Shane op 23 jan 2018 11:35

Gebruik van inlegkruisjes?

DrPhil op 23 jan 2018 21:16

@DrPhil Als bij het zien van de snowboard(er)s je last krijgt van doorlekken kunnen de inlegkruisjes wellicht handig voor je zijn ;)

In die baggy snowboardbroeken is er in ieder geval ruimte genoeg voor een fatsoenlijke luier. ;)

Valt wel lekker zacht!

Dat met die stokken is inderdaad irritant,maar niet half zo erg als die steppende boarders die tegen je kanten aan beuken met dat ding.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Dat met die stokken is inderdaad irritant,maar niet half zo erg als die steppende boarders die tegen je kanten aan beuken met dat ding.

Shane op 25 jan 2018 10:22

Daarom ook gewoon alleen met je voet buiten de binding bewegen. Soms snap ik echt niet dat snowboarders zo lomp kunnen zijn. En ja, ik ben zelf ook een snowboarder

Carnas on Tour

Ik doe het alleen extra express als er weer zo’n skiër denkt met stokken danwel skies op/tegen mn plank aan te moeten beuken. Dan ga ik gewoon op je skies staan.

@Shane dat komt door het gebrek aan ruimte die de skiërs ons geven, dan blijft er weinig over toch?

*bericht bewerkt door Marijnt op 25 jan 2018 12:12

Kreeg net antwoord van Salomon. Ik had ze gevraagd of er verschil zat tussen de Salomon x-kart ((2012 en 2013) en zijn opvolger de X-kart Max (2014 en 2015). Niet dus. Gewoon even de naam wijizigen en je kunt weer twee jaar vooruit 😁.
Wel erg nette klantenservice. Steeds supersnel en netjes antwoord. Hulde.

Het weekend is weer begonnen mannen 🍻 proost!

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie