Wintersport Inside

Snowforecast is ongeveer hetzelfde als hajo smit…

Matthias123 op 13 dec 2017 17:59

Boude voorspellingen en dagelijks de vlag uit!

GiGi op 13 dec 2017 18:00

lach er maar om. Het ziekenhuis van Zermatt ligt inmiddels vol met stressslachtoffers.

En waarom zou je er zoveel andere sites bij zoeken voor het weerbericht. Je hebt hier een prachtige en betrouwbare site. Als je er 10 bezoekt is er altijd wel 1 doe veel sneeiw verwacht.

Born to Ride

Morgen weer een nieuwe aflevering van Dikkie Dik in Zermatt.

Dat jij de waardes van het dorp bekijkt en niet van het gebied kan ik niet helpen. En voor de zoveelste keer, bovenop de berg valt altijd een veelvoud van het dal.

null

Matthias123 op 13 dec 2017 17:58

Dat is Klein Matterhorn

Niet Zermatt. Oeps…

Wintersporters.nl meldt dat er gisteren 42cm is gevallen in Zermatt.

Matthias123 op 12 dec 2017 10:42

In Zermatt is 3cm gevallen…

DrPhil op 13 dec 2017 18:02

Die voorspellingen zijn ook voor klein matterhorn en niet de plaats zermatt. De verwachtingen gaan altijd over het gebied en dan de hoeveelheid sneeuw die op het hoogste punt wordt verwacht. Het word wel erg lastig zo he om je er nog uit te lullen?

Born to Ride

Wintersporters.nl meldt dat er gisteren 42cm is gevallen in Zermatt.

Matthias123 op 12 dec 2017 10:42

Er staat toch echt Zermatt in je bericht.

Zermatt is een skigebied (waar vast op 1 punt wel meer is gevallen) en het is een dorp met dezelfde naam waar blijkbaar maar 3 cm is gevallen. Allebei gelijk en toch langs elkaar blijven lullen.

Wie van jullie is nou die lelijkerd met die snor aan deze WI-tafel?

Zermatt is een verzameling skigebieden: Klein Matterhorn, Gornergrat en Sunegga/Blauhorn. Drie gebieden met een totaal verschillende sneeuwval. Zo lag er in april op Blauhorn hoofdzakelijk kunstsneeuw terwijl op Klein Matterhorn heel veel lag.

*bericht bewerkt door DrPhil op 13 dec 2017 18:27

Ja. Dus?

Zermatt is de plaats. Niet het skigebied.

Ach duurt nog een paar maanden voordat ik weer daar ben. Tegen die tijd zullen al die restjes opgeteld wel een mooi getal zijn.

May the ski force be with you !!

Ze zeggen zelf dat het beiden ‘Zermatt’ is (skigebied dat zo heet en het dorp dat zo heet). Maar ja, wat weten zij nou…

Zermatt is een verzameling skigebieden:

DrPhil op 13 dec 2017 18:25

Zermatt is de plaats. Niet het skigebied.

DrPhil op 13 dec 2017 18:27

?

Wat een gezeik om niks overigens.

*bericht bewerkt door Skitechniek op 13 dec 2017 18:31

Nee hoor. Op wintersporters heet het skigebied Matterhorn Zermatt.

Zermatt is een skigebied (waar vast op 1 punt wel meer is gevallen) en het is een dorp met dezelfde naam waar blijkbaar maar 3 cm is gevallen. Allebei gelijk en toch langs elkaar blijven lullen.

Wie van jullie is nou die lelijkerd met die snor aan deze WI-tafel?

GiGi op 13 dec 2017 18:23

Ik denk toch dat Phil het meeste weg heeft van Hansie Hansie. 😜

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wat een gezeik om niks overigens.

IkBakErNiksVan op 13 dec 2017 18:31

Dat is het doel van dit topic ;)

Nee hoor. Op wintersporters heet het skigebied Matterhorn Zermatt.

DrPhil op 13 dec 2017 18:31

Ah. Dan hebben ze het in Zermatt zelf zeker fout. Wintersporters bepaalt immers de standaard…? ;)

Wordt jij nu niet heel erg moe van jezelf. Ik mag hopen dat je het verstandelijke vermogen hebt om in te zien dat die verwachtingen ook over heel het gebied van zermatt gaan en daarmee dus de max sneeuwval op de hoogste top.

Born to Ride

Wat een gezeik om niks overigens.

IkBakErNiksVan op 13 dec 2017 18:31

Dat is het doel van dit topic ;)

Nee hoor. Op wintersporters heet het skigebied Matterhorn Zermatt.

DrPhil op 13 dec 2017 18:31

Ah. Dan hebben ze het in Zermatt zelf zeker fout. Wintersporters bepaalt immers de standaard…? ;)

GiGi op 13 dec 2017 18:32

Volgens @matthias123 wel. Al kijkt die voor juridisch advies over winterbanden op Independer.

Dit begint op guerrilla marketing te lijken. Maakt niet uit hoe de naam valt, als hij maar valt en wel zo vaak mogelijk. Hoe is het aan de IT kant overigens? Bakken met sneeuw zeker?

null

Volgens mij moeten jullie in relatietherapie.

Dit begint op guerrilla marketing te lijken. Maakt niet uit hoe de naam valt, als hij maar valt en wel zo vaak mogelijk. Hoe is het aan de IT kant overigens? Bakken met sneeuw zeker?

HN65 op 13 dec 2017 18:37

Nee, dat valt tegen.

Ik leef gewoon mee met de zielige mensen in Z… je zult er maar wonen. Dagelijks voorspellingen dat je dak gaat instorten. Nog erger dan Friesland.

Ik leef gewoon mee met de zielige mensen in Z… je zult er maar wonen.

DrPhil op 13 dec 2017 18:42

Zundert? Zwolle? Zeeland? Zupthen? Zwartsluis? Snap ik allemaal (om verschillende redenen).

Zermatt? Geen medelijden mee. Tenzij je net een Porche Cayenne hebt gekocht en er niet mee door het dorp mag scheuren. Dáár heb ik dan wel medelijden mee (vooral het gebrek aan goede smaak).

Ik mag de naam niet meer noemen.

Groningen Phil, Groningen… 😜

I can stick uphill ice, on my saucer...

Oja 😁

Ik leef gewoon mee met de zielige mensen in Z… je zult er maar wonen. Dagelijks voorspellingen dat je dak gaat instorten. Nog erger dan Friesland.

DrPhil op 13 dec 2017 18:42

En bedankt. Het was ook niet mijn grote wens om ooit in Z… te gaan wonen.

Übung macht den meister!!!

Zoetermeer?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zoetermeer?

Shane op 13 dec 2017 23:22

Was het maar zo’n feest. Helaas woon ik in Zwijndrecht. :(

Übung macht den meister!!!

Voor wie nog op zoek is naar een mooie shell jas of broek tegen een zacht prijsje:

https://www.open-wear.com/

Oprichter is een Nederlander, maakt het extra leuk ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Plaats een reactie