Wintersport Inside

Wederom “skistokken”. Ga mijn i-pad inruilen.

Hen48

@Hulst als je I-pad wat humaner was geweest had hij er skisokken van gemaakt ;) die komen tenminste niet zo hard aan als skistokken :P

Born to Ride

@Matthias. Hoe dan ook…leuk.

Hen48

Trouwens, wil DrPhil zijn profiel eens aanvullen. Kan ik beter jureren in een gevecht tussen een gevorderde snowboarder en een ???

Hen48

Zo he! Het is nu opeens -11 op Klein Matterhorn. Dat is een daling van 11 graden in een paar uur. Als het in dit temp doorgaat, halen ze de -40 vannacht wel.
https://www.matterhornparadise.ch/de/aktuelles/wind…

Maar wat gek. Ze voorspellen maar -13 vannacht.

Hoe zit het eigenlijk met de temperatuur en sneeuwval in Zermatt?

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Schijnt minder te zijn dan op Klein Matterhorn…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik vermoed dat er vannacht 80cm gaat vallen in Zermatt en dat dat door het enorme temperatuurverschil vannacht morgenvroeg is ingeklonken tot 1 cm.

Als ik al die met name lange termijn voorspellingen zie op diverse websides, dan hebben ze allemaal iemand in dienst die op een hele dikke duim zit te zuigen…

Hen48

Hahaha

I can stick uphill ice, on my saucer...

Hier ligt ook al aardig wat meter sneeuw. In ieder geval tot het einde van de straat, verder kan ik niet zien.

Waarom woon ik ook alweer in een land zonder bergen? -_-’

Hier ligt ook al aardig wat meter sneeuw. In ieder geval tot het einde van de straat, verder kan ik niet zien.

Tiny-M op 11 dec 2017 18:14

Die ‘meter’ reken je horizontaal denk ik?

Op het pad naar mijn voordeur ligt 5m. sneeuw.

Hen48

Hier ligt ook al aardig wat meter sneeuw. In ieder geval tot het einde van de straat, verder kan ik niet zien.

Tiny-M op 11 dec 2017 18:14

Die ‘meter’ reken je horizontaal denk ik?

GiGi op 11 dec 2017 18:22

Joh 😎

https://cdn.wintersport.nl/forum/20/52b2778ecb6c3eaa6dbe1c53...

mama on a mission in the snow

Ja, waarom in hemelsnaam @IkBakErNiksVan?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wat is dat toch heerlijk wakker worden; je doet je luiken open, ziet een prachtige witte tuin met flinke laag sneeuw. Stiekem nog even weer 5 minuutjes je bedje in en genieten van dat uitzicht. Rijkdom!

mama on a mission in the snow

Heerlijk inderdaad @Skimams!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nog heerlijker als je achter het raam in een lekkere luie stoel, met de krant in de hand naar het witte tafareel kunt kijken. Inmiddels zijn we hier verder gegaan waar we gisteravond mee gestopt waren. Het wordt nu weleens tijd dat de grœne bak wordt opgehaald, stoort zo in mijn uitzicht.

Hen48

Inmiddels zijn we hier verder gegaan waar we gisteravond mee gestopt waren. Het wordt nu weleens tijd dat de grœne bak wordt opgehaald, stoort zo in mijn uitzicht.

Hulst op 12 dec 2017 09:22

Klinkt nogal kinky hoor :)

Edwin van Riel

Nog heerlijker als je achter het raam in een lekkere luie stoel, met de krant in de hand naar het witte tafareel kunt kijken. Inmiddels zijn we hier verder gegaan waar we gisteravond mee gestopt waren. Het wordt nu weleens tijd dat de grœne bak wordt opgehaald, stoort zo in mijn uitzicht.

Hulst op 12 dec 2017 09:22

Dat ben ik inderdaad aan het doen nu🤗 en zometeen lekker naar buiten voor een wandeling naar het dorp.

*bericht bewerkt door Skimams op 12 dec 2017 09:41

mama on a mission in the snow

Kennelijk niet erg duidelijk. Hoef niet meer te werken, dus dagelijks veel tijd voor de krant met een mooi uitzicht op de sneeuw, die hier gisteren de hele dag viel en nu herhaalt zich dat. De ophaaldienst heeft gisteren de grœne huisvuilbakken vanwege de weersomstandigheden niet opgehaald en die verpesten nu mijn uitzicht. Nu wel duidelijk.

Hen48

Kennelijk niet erg duidelijk. Hoef niet meer te werken, dus dagelijks veel tijd voor de krant met een mooi uitzicht op de sneeuw, die hier gisteren de hele dag viel en nu herhaalt zich dat. De ophaaldienst heeft gisteren de grœne huisvuilbakken vanwege de weersomstandigheden niet opgehaald en die verpesten nu mijn uitzicht. Nu wel duidelijk.

Hulst op 12 dec 2017 09:40

Ik denk dat er meer bedoeld werd dat je verder ging met waar je gisteravond mee gestopt was ;) dat kan voor sommige mensen een beetje dubbelzinnig overkomen ;)

Born to Ride

Meer gedoseerd reageren is ook een kunst. Dat komt ervan als je (te)veel tijd hebt. Achteraf denk je dan…dom. Maar het is gewoon besmettelijk.

Hen48

Welnee, hier mag alles toch :)

Edwin van Riel

De mensen in Zermatt kunnen weer opgelicht ademhalen. Ze hebben dus voor niks in hun huizen zitten sidderen. Gisteren is er exact 0 cm bijgekomen. Op Klein Matterhorn is het nu -17. En nagenoeg windstil.

Correctie: volgens Bergfex is er 10cm bijgekomen op de top. En 5 cm in het dorp.

Wintersporters.nl meldt dat er gisteren 42cm is gevallen in Zermatt.

Born to Ride

Plaats een reactie