Kerstvakantie wintersport

Hoi,

Mijn vriendengroep gaat buiten de vakantie om wintersporten (waar ik ze groot gelijk in geef). Echter ben ik door mijn baan in het onderwijs gebonden aan de vakanties (jammer jammer).

Ik zoek één, twee a drie mensen die het leuk vinden om in de kerstvakantie een weekje van pistes af te denderen en een huisje te delen. Leeftijd, geslacht, ski/snowboarden en politieke voorkeur zijn geen issue (nou ja, er zijn grenzen wat dat laatste betreft (:-)…). Ik ben zelf een boarder van een gemiddeld niveau (± 8 weken wintersport gehad). Qua kosten wil ik geen achterlijke bedragen betalen, ik vind luxe in dit geval niet echt belangrijk. Aan de andere kant wil ik ook liever niet in een vies en extreem klein huisje terechtkomen. Wat ik wel belangrijk vind is een mooi (vrij sneeuwzeker) gebied, reisgenoten die relaxt in de omgang zijn en vooral voor het skien/boarden komen maar een drankje drinken ook niet veroordelen.

Ik zou het liefst de eerste week van de vakantie gaan maar ook daarover valt te praten. Heb je (misschien) interesse? Reageer dan snel en wie weet komen we ergens op een mooie, zonnige, met sneeuw overgoten plaats aan over een ruime maand :-)

Met sportieve groet,
Vincent

*bericht bewerkt door vincentvincent op 19 nov 2017 19:18

Hallo Vincent,

Zeker interesse!
Ik stuur je een PB.

Groetjes,
Els

Hoi Vincent,

Ik heb je ook een PB gestuurd.

Groet,
Cora

Hi Vincent,

Heb je al een groepje weten te vormen?

Ik ben zelf ook gebonden aan de schoolvakanties i.v.m. studie. Zelf ben ik ook redelijk gevorderd op mijn snowboard. 😉

Greetz Nadine

Hoi allen,

Mijn skivakantie met Kerst dreigt wegens overboekt in het water te vallen. Daarom zoek ik wanhopig aansluiting bij een gelegenheidsgroepje. Ben 58 maar nog actief sporter. Marathonschaatsen, alpinisme en toerskiën. Maar voor deze week gewoon lekker pistes raggen. Hoor ik van jullie via pb?

Skigroet
Francois

Plaats een reactie