Weekje skiën in Italië

Cora, Mark en Roland en willen graag half-eind januari een weekje skiën in Italië. Plaats/ skigebed is nog niet bekend. Wij zijn fanatieke skiërs; eerste en laatste lift. Daarna een biertje of wijntje, maar we komen wel voor het skiën, niet voor de drank. Wel voor het lekkere eten! Verder is ons motto, lol, plezier, gezelligheid en vooral genieten. Oja, leeftijd 2x43 en 48 jaar, Wie wil er met ons mee?

Hallo mensen,
Zelf ski ik enorm graag…mijn vrouw jammer genoeg niet. Ik ben 42, m, afhankelijk van schoolvakanties in het zuiden. 10 tm 17 februari. Zouden jullie me aub op de hoogte kunnen houden?
Groe

Hoi,
Helaas gaat de week 10 tm 17 februari niet lukken voor ons. Wij willen graag buiten de schoolvakantie skiën. Succes!

Okidoki

Hoi Cora, Mark en Roland, ik heb wel interesse om aan te sluiten bij jullie.
Qua ski-interesses liggen we op 1 lijn!
Enneh voor lekker eten zit je in Italië ook goed 👍
Hoe/wat verder?
Groet,
Vico (45)

Misschien een whatsapp groep even afstemmen, zou leuk zijn als er nog wat meer aansluiten, altijd gezellig :)
PB anders even nrs door dan creeer ik wel een groep.

Als zeer ervaren single skiër zoek ik een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. Ik zoek aansluiting bij niet-rokers, wil logeren in een appartement waar zelf onze gezonde maaltijden bereiden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

huub@bellemakers.eu
0302934671

Huub

Plaats een reactie