Ski-maat gevraagd voor Les Trois Vallées 9 t/m 17 maart 2018

Aktieve 70-er/ervaren skiër zoekt een ski-maat (m) voor de ruime week van 9 t/m 17 maart 2018 in Les Trois Vallées (Fr), het grootste aaneengesloten ski-gebied van Europa.

Waar echtgenote helaas niet meer skiet en verder in onze kennissenkring geen kandidaten beschikbaar zijn, ben ik op deze wijze op zoek naar een eveneens ervaren skiër, die evenals ik graag op mooie pistes langere tochten wil maken.

Geboekt is inmiddels een gunstig geprijsd appartement (€ 280,-) in het centraal gelegen Brides les Bains, van waaruit Les Trois Vallées aktief skiënd doorkruist kunnen worden. Naar keuze en mogelijkheden van de nieuwe ski-maat kunnen we al op vrijdagavond 9 maart het appartement in gebruik nemen om vervolgens 7 dagen te kunnen skiën!
Autoreis en verblijf op basis van gedeelde kosten en enige zelfwerkzaamheid op het gebied van maaltijden en kameronderhoud. Concrete invulling is nader bespreekbaar.

Belangstelling gewekt? Vragen? Laat het me dan weten svp.

*bericht bewerkt door Pensionado op 14 nov 2017 14:43

Helaas mocht ik nog geen reactie ontvangen van geïnteresseerden om mij te vergezellen naar L3V op 9 maart 2018. Daarom op deze wijze nogmaals een oproep aan enigszins gelijkgestemde skiërs om met mij te gaan genieten van een mooie voorjaars-skivakantie van 9 t/m 17 maart 2018.

MEERIJDEN HEEN EN TERUG NAAR L3V ?
Helaas tot op heden nog geen reactie mogen ontvangen op mijn oproep voor een ski-maat. Vandaar, dat ik hierbij nu de mogelijkheid wil aanbieden om uitsluitend mee te reizen op 9 of 10 maart 2018. E.e.a. op basis van deling van brandstofkosten en voorwaarde is het bezit van rijbewijs B-E, teneinde te kunnen afwisselen met rijden. Retour NL op zaterdag 17 maart.
Uiteraard ben ik heel benieuwd naar reacties.

Dag Ton,

Vorig jaar heb je, zie ik nu pas, contact gezocht n.a.v. een oude post uit 2013. Ik zou wel overleg willen plegen en mogelijk kennismaken om te kijken of we in staat zijn om samen door te brengen en vooral veel ski-kilometers te maken.

We kunnen bellen: 0302934671

Groet,
Huub Bellemakers.

Huub

Beste,

Jammer dat de periode en locatie (Brides les Bains) niet kloppen, want ik ben ook alleen om te skieën en het zou leuk zijn om af en toe eens mee te kunnen gaan met een groep.

Mijn periode is van 10/02 --> 16/02.

Veel succes in je zoektocht ;-)

Ralph

Met @Belleman heb ik inmiddels telefonisch contact gehad en ivm ontwikkelingen op de achtergrond zal nog vervolgcontact volgen.
@ralphgeereart wil ik berichten, dat er ook een forum is ‘wie is waar’. Wellicht, dat daar ook skiërs te vinden zijn, die in dezelfde periode naar Les Menuires gaan. Veel succes!

@ralphgeereart moet natuurlijk zijn @ralphgeeraert

Bedankt !!

Inmiddels van @Belleman vernomen, dat hij deze week met een groep in Morzine is neergestreken, dus ik ben benieuwd of er wellicht toch nog meer belangstelling is om mee te gaan naar Brides les Bains in de ruime week van 9 t/m 17 maart a.s. Voor 65-plussers zal het ongetwijfeld een mooi voordeel zijn om gebruik te maken van de Senior-korting op de ski-pas!

Dag Ton,

Kun je me de link naar het appartement sturen?

Huub

@Belleman Done!

@Pensionado e.a. Jullie passen toch wel op. Vorige week zaten er 4 Russen naast me op een terras in Meribel. Hun verblijfplaats was … Je raadt het al Brides les Bains.

Hen48

@ Hulst ook hieruit blijkt maar weer: ze zitten overal!!!

*bericht bewerkt door Pensionado op 30 jan 2018 15:42

Op deze wijze wil ik even laten weten, dat een redelijk gelijkgestemde en bovendien ook nog generatiegenoot besloten heeft om mèt mij te gaan genieten van de beoogde mooie ski-vakantie in L3V in de periode 9 t/m 17 maart a.s.! En nu maar hopen op geweldige sneeuw-condities en prachtig voorjaarsweer!!

Plaats een reactie