Powder lovers gezocht voor 1 tot 2 weken freeriden

Hey,
ik ben een gemiddeld tot gevorderde snowboarder op zoek naar gelijkgestemden. Houd jij van verse sneeuw, veel uren op de piste doorbrengen, lekker eten, een bescheiden apres ski, zijn rode pistes geen probleem en kan je een 180 maar ga je waarschijnlijk nog weleens met je neus in de sneeuw? Dan is deze oproep misschien wel voor jou. Op eerdere trips heb ik vaak lessen genomen om nieuwe mensen te leren kennen en om op nieuwe plekken buiten de piste te komen. Dit is altijd zeer goed bevallen. Vorig jaar heb ik een backcountry groepsreis geboekt waarbij we ook enige uren gelopen hebben en nog verder buiten de pistes kwamen.
Voor deze reis hoop ik op een kleine groep en denk ik aan Kaprun of een groot gebied in Frankrijk in de maand maart. Het liefst ga ik twee weken en regelen we een gids om ons enkele keren door de betere plekken van het gebied te leiden. Qua budget zat ik te denken aan ongeveer 500 per week op basis van logies en excl vervoer. Dit is allemaal uiteraard bespreekbaar.

Nog wat over mezelf, ik ben 32 jarige onderzoeker en hou van recreatief sporten. Je kan me dus regelmatig op de mountainbike in de bossen vinden of rennend door de straten. Ik laat me verder ook makkelijk verleiden voor andere events. Je kan me ook met enige regelmaat in de kroeg vinden voor een speciaal biertje, al moet ik bekennen dat het meestal niet bij één blijft. Ik ga ook graag uit eten of kook thuis met/voor vrienden en familie.

Ik hoop dat deze oproep je aanspreekt en van je te horen voor een relaxte vakantie!
Groeten
Guillaume

*bericht bewerkt door guillaume op 04 nov 2017 22:22

Smoothlines

Post dit ook even op wePowder! Kans is groter dat je daar wat mensen vindt. Die (zuster)site is meer georiënteerd op freeriden.

Mr. Slow

Ik ga graag mee al ben ik van plan om met mijn camper die kant op te gaan voor minimaal 4 weken in februari maar zou eventueel langer kunnen gaan.

Plaats een reactie