Zoektocht naar een job in de sneeuw

Goedemorgen!

voor aankomend seizoen ben ik opzoek naar een baan in een wintersportgebied.
Wetende dat ik enigszins aan de late kant ben, waag ik toch een poging d.m.v. deze post;)

Ik ben een enthousiaste jongen van 22 jaar met grote passies voor het buitenland(wonen, werken en reizen) en wintersport…
Vanaf m’n 10de ben ik iedere jaar ( en soms meerdere keren per jaar) op wintersport geweest en dit is dan ook echt hetgeen waar ik ieder jaar naar uit kijk. Aangezien ik nog jong ben en grote affiniteit heb met reizen en wintersport lijkt het mij ontzettend waardevol om een seizoen in een wintersport gebied te werken. Ik heb interesse in werken als een skileraar, host in een hotel en reisleiding. Gastvrijheid, gezelligheid en het creëren van beleving is iets waar ik ontzettend veel energie van krijg en wat ik de gasten mee wil geven. Daarnaast ben ik met een technische achtergrond(civiele techniek) een perfecte sneeuwruimer en/of klusjesman. Ik ben verantwoordelijk, serieus (op z’n tijd) en een harde werker.

Mocht iemand iets weten of zelf iets aanbieden, let me know!

groetjes
Twan

Haal je anwärter en mail een paar skischolen. Je bent helemaal niet laat ik ben er zekervan dat je nog op genoeg plekken aan de bak kunt.

Je vergeet je talenkennis in je CV. Nogal belangrijk voor een job in de reissector 😉.

Voor de rest: succes 😀

Je vergeet je talenkennis in je CV. Nogal belangrijk voor een job in de reissector 😉.

Voor de rest: succes 😀

Morzel op 4 nov 2017 11:42

Bedankt voor je comment! Zal het even aanpassen:)

Plaats een reactie