Hoe duur is Zwitserland nu echt

Dus we zijn beter af in NL… met die achterlijke belastingen en dito regeringen

Het is toch altijd weer frappant om te zien hoe individuen afgeven op Nederland, haar belastingen, regeringen etc. en daarbij de indruk wekken dat we in een k… wonen terwijl op basis van wetenschappelijke onderzoeken (dus op basis van feiten en cijfers) blijkt dat we zo ongeveer in een paradijs wonen …

RCGrootveld op 6 dec 2017 11:08

Paradijs ?
Iedereen die over de grens kruipt krijgt alles gratis en als je hier woont krijg je de zwarte piet ivv exorbitante belastingdruk 70-85% …
Paradijs ?

Het is wachten tot EU zwitserland probeert in te lijven en er net zo’n tering zooi van maakt als in de rest van Europa…
Spreek me verder niet uit en ga me verheugen op glijden door witte vlaktes en pistes en verheugen op een noeste raclette…

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Dus we zijn beter af in NL… met die achterlijke belastingen en dito regeringen

Het is toch altijd weer frappant om te zien hoe individuen afgeven op Nederland, haar belastingen, regeringen etc. en daarbij de indruk wekken dat we in een k… wonen terwijl op basis van wetenschappelijke onderzoeken (dus op basis van feiten en cijfers) blijkt dat we zo ongeveer in een paradijs wonen …

RCGrootveld op 6 dec 2017 11:08

Haha, @RCGrootveld als Nederlanders ergens goed in zijn is het doen alsof ze uit het beste land ter wereld komen, zoals ook in dit topicje weer duidelijk te zien is. Als vervolgens een paar “individuen” proberen aan te geven dat het ergens anders ook helemaal niet slecht, of misschien wel beter is, dan krijg je dus dit soort reacties, terwijl dat natuurlijk totaal niet is wat er gezegd wordt.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Henrike, daar heb ik al een heel episteltje over geschreven hier:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/370352?page=4#forum-r…

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Henrike, daar heb ik al een heel episteltje over geschreven hier:

https://www.wintersport.nl/forum/topic/370352?page=4#forum-r…

Shane op 6 dec 2017 11:37

Duimpje ;)

It is an amazing world

Kortom

Wat rick van der Ploeg antwoordde toen hij voor de Koningin Het ‘schilderij’ victory Boogie Woogie kocht voor voor 50 miljoen verloren guldens…

en iemand hem vroeg of de prijs niet te hoog was …

“…sommige mensen kennen de prijs van alles, en de waarde van niets…”

Mit oder Ohne Kartfoffeln, loss gehts !

Plaats een reactie