Kijken: AdVANture with Chris Benchetler

Niet alleen een originele korte film over een roadtrip met een inspirende skier en surfer, maar ook lekker sfeervol en de gopro beelden tussen de bomen zijn gewoon benauwend. De snelheid, de dichtheid van het bos en het gemak waarmee ze er doorheen skien, alles volledig gefilm door een andere skier. Je voelt de snelheid. Ik vond het bijzonder spectaculair:

https://youtu.be/PNs68O5JSKg

I can stick uphill ice, on my saucer...

Leuk filmpje, vooral die “making of” van de bus vind ik super! Veel vakmanschap om tot een mega ruig resultaat te komen.
Verder zijn die tree-runs inderdaad erg indrukwekkend. Ik begrijp niet dat ze niet tegen die bomen aan knallen. (heb zelf nog nooit tussen de bomen geskied).

Op Wepowder staat een verslag van een Nederlands stel die ook een dergelijke poederbus in elkaar hebben gesleuteld. Ook erg tof om te zien!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Door de overdaad aan stabilisatie lijkt het met momenten eerder kunstmatig i.p.v. kunstig… dat vind ik toch een minpuntje :-/.

Door de overdaad aan stabilisatie lijkt het met momenten eerder kunstmatig i.p.v. kunstig… dat vind ik toch een minpuntje :-/.

Morzel op 28 okt 2017 14:51

Serieus? Haha dat vind ik nou juist zo mooi. Het is zo smooth, lijkt wel of er een drone meevliegt. Een magisch effect kun je het ook noemen 😉

I can stick uphill ice, on my saucer...

Wow! Wat een heerlijk filmpje!

Is het al winter?

Plaats een reactie