FIS worldcup op tv

Dank @GiGi en @Roel. En de suggestie van foul play? Waarschijnlijk niet deze keer maar toch opvallend dat Ligety (niet de minste) dit durft te tweeten. En niet een keer maar twee keer zijn klacht de wereld in slingert (drie keer zelfs, eerste keer zonder FIS erbij te noemen). Plus geretweet door Graham Bell, routinier en iemand die genoeg contacten met insiders om te weten dat het blijkbaar voorkomt (ja ik ben soms naïef)

Amerikanen zijn wereldkampioen klagen EN ze zijn wereldkampioen complottheorie. Graham Bell is tegenwoordig volgens mij journalist. Sommige journalisten zijn op zoek naar iets smeuïgs, zeker als je gedwongen bent de hele dag in het hotel te blijven omdat je de berg niet op mag.

Als de wedstrijd wel was doorgegaan en Ligety had het niet zo goed gedaan, dan had de wedstrijd nooit geskied mogen worden natuurlijk. Er is altijd wel wat. En als hij even naar buiten kijkt, snapt ie precies waarom de wedstrijd niet doorgaat. En hij gaat me echt niet vertellen dat de ÖSV het weer kan bepalen…

En ze hebben nog een paar wereldkampioenen skiën :-). Bell is o.a. programmamaker voor de BBC, ik weet niet of hij zo rellerig is. Wel vier x olympische spelen gedaan dus kent de wereld insideout. Anyway zo boeiend is het ook niet. Jammer dat de wedstrijd niet doorging.

De wind met orkaankracht is al een paar dagen in het nieuws in Oostenrijk. Dat Sölden dan gecanceld wordt is nieuws in de marge… (nou ja het is wel een groot evenement natuurlijk, maar die storm brengt meer schade dan deze afgelasting alleen)

Amerikanen moet je gewoon niet laten twitteren. Zelfs de president kan er volstrekt niet mee omgaan.

Plaats een reactie