Buckels -> BUCKELS

Lekkere beelden van geweldig buckel-skiën, waarom en waarom het zo leuk is…

*bericht bewerkt door Rogier op 20 okt 2017 10:43

Click. Click. Peace

Als je niet de skills hebt van die gozer, zou ik de Blizzard Bonafide niet aanraden als de perfecte bump-ski…

Mijn knieën doen al zeer als ik er naar kijk… :-)

Heerlijk, Die kleuren van de k2 ski, heb in de garage ook nog een setje staan met de rood wit blauwe strepen :)

echte mannen lopen naar boven,

Ja, alleen in mijn dromen… :)

I can stick uphill ice, on my saucer...

@martijnuiterwijk wel de 1962 versie toch zeker? ;)

*bericht bewerkt door Shane op 20 okt 2017 10:43

I can stick uphill ice, on my saucer...

@martijnuiterwijk wel de 1962 versie toch zeker? ;)

Shane op 20 okt 2017 10:42

@Shane, nope een limited edition uit 2011 geloof ik

echte mannen lopen naar boven,

jeetje dan heb je toch wel stevige beentjes nodig lijkt me, ik zie heeeel veel mensen altijd stuntelend en langzaam de piste afkomen als er buckels op de piste zijn, ik heb hier nooit moeite mee maar dit is even andere koek! :D

Die K2’s zijn afgelopen zomer weer in beperkte oplage in die rood-wit-blauw uitvoering verschenen in verband met het zo veel jarig bestaan van iets van die toko

Ziek!! idd, in mijn dromen…

@martijnuiterwijk
Ik denk 2013, coole set! Die staat toch niet alleen maar stof te happen?

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane, Jawel die staan stof te happen in de garage, afgelopen jaar niet op gereden.

echte mannen lopen naar boven,

@Shane, Jawel die staan stof te happen in de garage, afgelopen jaar niet op gereden.

martijnuiterwijk op 20 okt 2017 10:49

Ik een handel ontstaan hier. @Shane, pak ze!

De techniek is 1, conditie is 2. Dit is extreem uitputtend! Kan goed overweg met Buckels, maar moet toch altijd even op adem komen na een lange helling. :)

@Shane, Jawel die staan stof te happen in de garage, afgelopen jaar niet op gereden.

martijnuiterwijk op 20 okt 2017 10:49

Ik een handel ontstaan hier. @Shane, pak ze!

GiGi op 20 okt 2017 11:05

Haha, ik ga nu even vloeken in de kerk. Het is altijd een backup set geweest voor slechte condities, waarom geen idee. Ik heb er flink op gereden dat wel. Maar alles is bespreekbaar :)

echte mannen lopen naar boven,

Welk type + lengte is het precies, @Martijnuiterwijk? En wat voor binding en zo?

Wat zijn die gasten snel en soepel zeg, dat ga ik nooit meer redden. Vraag me überhaupt altijd af als ik iemand zo zie skiën, hoe doen ze dat toch, zo van linksrechtslinksrechts enz.

Wat zijn die gasten snel en soepel zeg, dat ga ik nooit meer redden. Vraag me überhaupt altijd af als ik iemand zo zie skiën, hoe doen ze dat toch, zo van linksrechtslinksrechts enz.

Robert7 op 20 okt 2017 11:10

Ik vraag me altijd af of die lui nog wel kniebanden hebben, in welke staat die verkeren, en hoe lang nog…

@GiGI, de 169, met marker squire 11. Daarvoor hebben adrenalins er opgezeten. ( Wilde hem eerst nog als tourski gaan gebruiken, tot dat iemand met de ( je weet het inmiddels wel, de oh zo geliefde atomic automatic 109) kwam).

K2 LIMITED 50TH ANNIVERSARY RECOIL om exact te zijn

Maargoed is en blijft een limited he :)

*bericht bewerkt door martijnuiterwijk op 20 okt 2017 11:14

echte mannen lopen naar boven,

@martijnuiterwijk
Cool! zou hem lekker zelf houden als collectors item! Past denk bovendien ook niet erg bij mijn skistijl ;)

Over coole graphics van K2 gesproken, die nieuwe Catamaran mag er ook zijn!

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik vraag me altijd af of die lui nog wel kniebanden hebben, in welke staat die verkeren, en hoe lang nog…

GiGi op 20 okt 2017 11:12

De meesten hebben nieuwe kruisbanden :). Maar dat komt gewoon door valpartijen die in buckels natuurlijk snel raar draaiende lichaamsdelen tot gevolg hebben.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane jij bent wel van de retro-look geloof ik. Nostalgie? ;)

@GiGi. Haha ja uiteraard. maar ik houd sowieso vooral van minimalistisch design. Die nieuw Soul 7’s bijvoorbeeld, zijn wellicht wat meer retro, maar vind ik een achteruitgang.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Een ski is alleen achteruitgang als je switch rijdt…

Plaats een reactie