Skiën met snowboardschoenen

Wie zit hier op te wachten? Een adapter om met snowboardschoenen te kunnen skiën.

Click. Click. Peace

Heb het al eens eerder voorbij zien komen hier volgens mij… Het comfort van van de snowboardschoen in vergelijking met een skischoen lijkt misschien wel een pluspunt alleen ik denk dat het maar even leuk is totdat je veel meer van je skis, bindingen en schoenen gaat vragen…

Dus misschien leuk voor een dag of 2 aankloten of ene beetje proberen ofzo…

🏂

Beetje het idee van Dahu. Die Dahu’s zou ik graag een keer proberen. oT: het skelet lijkt me erg slap. En de schoen is ook al slap.

*bericht bewerkt door DrPhil op 18 okt 2017 13:30

Eerst gaan die gekke snowboarders een splitboardje maken, en nu willen ze ook nog eens gaan skieen.
Blijven maar rare wezens die snowboarders.

echte mannen lopen naar boven,

apex heeft al een tijdje iets gelijkaardigs

https://www.apexskiboots.com/the-system

null

Voor een dagje misschien eens grappig om te proberen. Maar gok dat de prijs daar niet naar is.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 18 okt 2017 14:16

380 dollar… dat is veel geld, maar ik moet bekennen na tig jaar snowboarden heb ik dit weekend 2 uur lang skischoenen gedragen en een proeflesje gedaan (en zelf wat geprobeerd)…

ik heb nu al 2 blaren!!! Dus misschien moet ik er toch maar aan geloven…

@Miel Goed passende skischoenen! Nooit een blaar ;-)

Click. Click. Peace

@Miel Goed passende skischoenen! Nooit een blaar ;-)

Rogier op 18 okt 2017 16:20

Laat mij nu nog even in de waan dat snowboarden leuker is en redenen verzinnen waarom ik niet wil leren skieen…;-)

(terwijl straks beide kids me voorbij vliegen…)

380 dollar… dat is veel geld, maar ik moet bekennen na tig jaar snowboarden heb ik dit weekend 2 uur lang skischoenen gedragen en een proeflesje gedaan (en zelf wat geprobeerd)…

ik heb nu al 2 blaren!!! Dus misschien moet ik er toch maar aan geloven…

Miel op 18 okt 2017 16:16

Dan hebben je schoenen niet goed gezeten, Blaren horen er niet bij.
Alhoewel ik ze zelf ook wel eens goed heb gehad ( touren, schoen wat losser gezet, direct tourschoenen gekocht)

echte mannen lopen naar boven,

Voor mensen met veel extra botgroei op hun voeten misschien een goede oplossing om pijnvrij te kunnen skiën.

Voor de rest is het denk ik maar net wat je gewend bent. Ik ken legio mensen die skischoenen veel lekkerder vinden zitten dan snowboardschoenen.

Plaats een reactie