Wie wil er mee naar Ischgl in maart 2018?

Beste wintersporters,

Wij (Jarno uit Utrecht en Emma uit Rotterdam) hebben elkaar in 2013 via dit forum leren kennen en al vaker met anderen via dit forum een leuke skivakantie beleefd.
Komend jaar willen wij wederom samen weg, en wij hopen ons gezelschap weer aan te vullen met 4 tot 6 ‘nieuwe’ ski/board liefhebbers.
Met een gezelschap van 6 á 8 mensen de sneeuw in is voor ons het mooiste scenario, en we hopen daarbij op een eerlijke M/V verdeling! We hebben wel enkele wensen.
Als je je hierin herkent ben je zeer welkom.
Wij zien onze ski/board vakantie graag:

  • In maart 2018
  • Bij voorkeur naar Ischgl, Oostenrijk (en evt anders in ieder geval een groot hoog-liggend ski gebied (vanaf 150 km aan piste)
  • Een gebied met leuke en uitgebreide apres ski mogelijkheden
  • Met vervoer, acco (appartement) en skipas ongeveer voor € 650,–
  • Een appartement niet te ver van de pistes en liften

We hebben al een optie op een accommodatie in Ischgl in de week van zaterdag 17 maart t/m zaterdag 24 maart 2018 en hopen dit vast te kunnen houden tot we de groep compleet hebben. Bij voorkeur plannen we ook een meet & greet rond half november (ivm het maken van een langere reis door Jarno vanaf half november). Wij zijn zeer flexibel en laten iedereen vrij in doen en laten. We zijn qua niveau gevorderd (zie onderstaande link), maar zijn geen absolute toppers, wel fanatiek (we staan vroeg op de piste en maken flink wat kilometers), maar na 16.00u staan we net zo graag naast de piste, en als je niet zo van après ski houdt, houdt niemand je tegen te doen waar je je wel goed bij voelt. We zoeken gewoon gezellige mensen voor een hoop lol voor elk aspect wat een wintersportvakantie tot een succes brengt, hierbij speelt leeftijd geen rol (wij zijn begin/midden 30).
Qua vervoer beschikken wij nu nog niet over een (wintersport proof) auto, een +1 als jij die wel hebt ;).
Meld je aan via dit item en daarna evt. via een PB. Kunnen we eens bekijken of onze wensen overeen komen en wanneer we evt. kunnen meeten en/of boeken!

We hopen snel van je te horen,

Groet, Emma en Jarno

(https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/5678/wanneer-ben-j…)

Hoi! Deze reis (en mensen) is een aanrader en ik overweeg om mee te gaan. Leuke en gezellige lui, heel veel skiën, gegarandeerd een topweek. Nu al zin in!

Hey Rob, zou tof zijn als je weer mee gaat dit jaar!! Hoop dat je t kunt regelen! :-)

Hai, ik heb ook wel belangstelling om aan te haken, ben afgelopen jaar met Rob meegeweest en dat beviel ook prima. Ik ben redelijk gevorderd skiër, dus dat sluit wel goed aan denk ik. Ook in de andere uitgangspunten kan ik me prima vinden.

Zou het leuk vinden om in ieder geval op de hoogte te blijven van de voortgang, en wellicht kunnen we in november ook een keer kennis maken.

Groeten,
Dave van Exel

Bedankt voor je reactie Dave! Ik zal je een PB sturen voor als je nadere vragen hebt ofzo. 😃 Het zou leuk zijn als je aanhaakt. Dan zijn we msch al met 4 of 5 man. Met Jori (zie hieronder) dr ook bij.

Daarnaast ook leuk dat jij Jori (ook via deze site leren kennen) ook weer mee wilt gaan, supertof!

*bericht bewerkt door Jarno80 op 05 okt 2017 13:42

Hoi,
Ik heb interesse om mee te gaan skiën.
Ik ben Anna, 30 jaar uit Rotterdam. Helaas geen skivrienden tenminste niet die een beetje niveau hebben. Ik zou het leuk vinden om met een groep te gaan skiën die ook van lekker door skiën houden.

Ik hoor graag van jullie.

Hi Anna, leuk dat je belangstelling hebt! Ik heb jou ook even een PB gestuurd! Groeten, Emma

Hi allemaal!
Super leuk, ik ben er weer bij. Nu al zin in, hoop dat we weer een leuke groep bij elkaar krijgen!

Heyhey,

lijkt me superleuk! :) Ik ski al vanaf m’n 4e en ben dus een gevorderde. Heb wel interesse en hoor graag meer.

Groetjes Lonneke

Hallo Lonneke, bedankt voor je interesse!! Ik ga je een PB sturen.

Inmiddels zijn we al met 6 (3v/3m) dus we zijn toe aan de laatste twee plekjes voor een 8-persoonsappartement! Wie zich aangesproken voelt door bovenstaande beschrijving meld je vooral snel!!

Hoi, een vriendin en ik zijn ook erg geïnteresseerd, we kunnen ons volledig vinden in jullie reisomschrijving :-)
@Emma010: ik heb je een PB gestuurd.

Groetjes, Ine

Hallo allen, onze zoektocht gaat nog even door. Het liefste zouden wij nog 1 man en 1 vrouw bij onze groep willen betrekken.
Zondag 5 november gaan we met de nieuwe groep meeten in Utrecht. Dus voel jij je aangesproken en kun je op 5 nov (kun je niet mag je ook nog steeds reageren hoor ;) ) langskomen om te meeten, meld je dan even hier of in een PB.

We zijn een groep van 6 op het moment, variërend tussen de 25-41 jaar en met 3 mannen en 3 vrouwen. Iedereen is super enthousiast en we kijken uit naar de laatste 2 personen die de ski-trip compleet gaan maken!

*bericht bewerkt door Jarno80 op 17 okt 2017 17:25

Ik heb ook interesse. Ben 32 jaar, snowboard zo’n 9 jaar, maar 7 jaar ervaring, want laatste 2 jaar niet geweest ;) Ben altijd op wintersport geweest met mijn studentenvrienden, maar die groep is wat uit elkaar gevallen en andere interesses in het leven. Moet alleen even met werk overleggen over de periode. Dat weet ik dan vrijdag.

Leuk Joyce, heb je een PB gezonden!

Hoihoi, ik heb ook interesse. Ben zelf 28 jaar. Heb 4 achtereen opvolgende jaren ski ervaring. Dit jaar gaan mijn vrienden helaas ook niet door omstandigheden. Was wel van plan om dit jaar te gaan Snowboarden i.p.v. skiën. Gewoon omdat het kan en weer iets nieuws is. Weet niet of dit eventueel een probleem is? Ben eventueel ook bereid om wellicht toch gewoon de skiës te pakken… Maak ook graag lange tochten en verken de gebieden. Hou ook van een feestje en 's avonds een man 's ochtends een man is kenmerkend. Ken Joyce persoonlijk ook overigens ;-)

Hallo Dale, bedankt voor je reactie. Ik moet je helaas even in de wacht zetten. Een paar uur geleden zijn we (via een PB) benaderd door iemand anders met wie we nu in gesprek zijn.

null

kak! :'D

*bericht bewerkt door Dale- op 18 okt 2017 15:47

Heey. Ik ben ook geïnteresseerd, maar ik zie dat jullie al aan het maximum zitten. Is het een idee om de groep iets uit te breiden met een aantal personen? En dan een accommodatie zoeken zo dicht mogelijk bij jullie? Ik ben 33 jaar en redelijk fanatiek skiër trouwens.

Beste allen en BeloweAbove,

ons clubje is idd compleet. We gaan zsm boeken. En ons beraden hoe we het willen met n evt 2e appartement. Dus voor nu gaan we even op ‘slot’.

Mocht er toch al n ander groepje zijn. Van 17-24 maart zitten we in n appt. heel dicht bij Ischgl. (Loopafstand) Kijk anders eens bij Versahlerhof. Vaak is daar nog plek.

*bericht bewerkt door Jarno80 op 20 okt 2017 10:03

Hé Dale,heb je een pb gestuurd

Plaats een reactie