skibus Nauders 2017-2018

Dit onderwerp gaat over de bestemming Skiparadies Reschenpass

Ik wil graag weten of de skibus tussen Nauders en Schöneben dit seizoen weer gaat rijden, maar bij de VVV in Nauders wisten ze dat nog niet en op de website van het skigebied kan ik er ook niks over vinden.
In de beschrijving van het Skigebied op deze website staat dat de vier skigebieden onderling met skibussen zijn verbonden. klopt dit wel ? en waar kan iets daarover vinden?

Kijk even op de site http://www.schoeneben.it en neem contact op. Meestal redelijk snel antwoord. Uit ervaring kun je beter de auto pakken.

Piste riderrrrr

@Tjerk2 de busverbinding was behoorlijk slecht omdat ze elkaar de wintersporters niet gunden. Ik hoorde enkele jaren geleden van een gids dat ze zelfs bewust minder bussen inzetten om skiërs in het eigen gebied te houden. Vorig jaar waren ze zelfs helemaal gesplitst. Nu er een nieuw samenwerkingsverband is verwacht ik dat het beter zal worden.

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

vorig seizoen reden er ook gewoon bussen tussen Nauders en Schoeneben en verder. Haideralm is per bus nog te doen, verder zou ik niet aan beginnen.

@Userd waren dat postbussen of skibussen?

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Skibussen

Ik kwam dit een paar weken geleden tegen op Facebook, als je geen FB gebruikt, ja er is een busverbinding en er wordt gewerkt aan een tijdschema
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1403150936429320…

@Zorba bedankt voor de tip, ziet er goed uit. @ Patrick en Roel, Ja, de bussen waren soms overvol en reden maar beperkt, omdat we zelf met de bus naar Nauders reizen (en nog steeds velen met ons) is de auto geen optie, een skibusverbinding, al is die dan nog zo slecht, nemen we voor lief.
Het afgelopen seizoen reden er geen skibussen tussen Nauders en Schöneben, en dat was voor ons reden om niet naar Nauders te gaan. Omdat er nu weer één skipas is willen we er dit jaar graag weer naar toe, maar Schöneben moet wel bereikbaar zijn. De andere aangesloten gebieden zijn niet interessant omdat die gewoon te ver weg liggen.

*bericht bewerkt door Tjerk2 op 02 okt 2017 10:51

Plaats een reactie