Serre Chevalier Jan/Feb 2018

We zoeken nog een sportieve en relaxe reisgenoot voor een wintersportvakantie in Serre Chevalier van zaterdag 27/1 tot zaterdag 3/2 (6 of 7 skidagen).

Wij zijn een groep van 5 mannen in de leeftijd variërend van circa 25 tot 40 jaar afkomstig uit Belgie en Nederland die elkaar hoofdzakelijk kennen van dit forum en eerdere wintersport vakanties. Onze groep bestaat voornamelijk uit gevorderde wintersporters en we houden van lange pistedagen met veel kilometers op stevig tempo. We verblijven in een appartement in Briancon en zullen afwisselend zelf koken en op restaurant gaan. In de avond relaxen in het appartement met een drankje en muziekje en spelletje of op zoek naar een gezellige kroeg.

We zoeken nog een zesde persoon (skiër of boarder) in ongeveer dezelfde leeftijdscategorie die zich herkend in bovenstaand profiel (sportief overdag en relaxed in de avond). Appartement (5-kamer) in Briancon is reeds geboekt (zie onderstaande URL) en kosten bedragen circa EUR 400 pp (inclusief 6 dagen skipas); vervoer (in de vorm van twee ruime en op wintersport voorziene auto’s) is reeds voorzien (rijbewijs is een pre). Bij interesse graag een PB voor meer informatie.

https://wintersport.sunweb.be/frankrijk/serre_chevalier_vall…

Sportieve groet,
Patrick

Dat zal 2018 zijn, het gaat snel ;)

Klopt. Betreft inderdaad jan/feb 2018. Tnx!

Helaas valt de ‘bewerken’ knop buiten mijn browser, dus kan het niet aanpassen.

*bericht bewerkt door Patrick1980 op 27 sep 2017 08:09

Aangepast ;-)

Click. Click. Peace

Hoi,
Al iemand gevonden? Ben 43 jaar en ski al zowat heel mijn leven. Hoe ervan heel de dag te knallen.

Hoi Roland, we zijn nog steeds op zoek naar een 6e reisgenoot. Waar kom je zelf vandaan en ben je al eerder via dit forum op ski vakantie geweest?
@Rogier, nog bedankt voor de aanpassing.

Hoi Patrick,
Ik stuur wel effe een PB

Plaats een reactie