veel vragen

Ja, het antwoord daarop weet ik

Rob

Ja, het antwoord daarop weet ik

RCGrootveld op 14 sep 2017 10:26

Ik ook! Duurder is beter, toch?

Ik ook! Duurder is beter, toch?

GiGi op 14 sep 2017 10:27

4x duurder?

A winter without powder isn't a winter!

Ik ook! Duurder is beter, toch?

GiGi op 14 sep 2017 10:27

4x duurder?

Joostw op 14 sep 2017 11:17

Dan dus ook 4 x beter. Jij deed toch iets technisch / bèta qua studie? Dan moet dit te doen zijn…

In hoogalpiene (bergsport/toerskiën) berghutten in Zwitserland is een fles water vaak rond de 10-12 euro. En ik moet zeggen het smaakt altijd heerlijk :-)

*bericht bewerkt door Rogier op 14 sep 2017 11:29

Click. Click. Peace

In hoogalpiene (bergsport/toerskiën) berghutten in Zwitserland is een fles water vaak rond de 10-12 euro. En ik moet zeggen het smaakt altijd heerlijk :-)

Rogier op 14 sep 2017 11:29

Dan is de kater alleen financieel :) tenzij het water heel erg lekker is natuurlijk, dan is het het zeker waard
Off topic: pak je wel eens gewoon water uit beekjes @Rogier ? Boven de graasweides voor schapen enzo doe ik dat zelf wel eens

In hoogalpiene (bergsport/toerskiën) berghutten in Zwitserland is een fles water vaak rond de 10-12 euro. En ik moet zeggen het smaakt altijd heerlijk :-)

Rogier op 14 sep 2017 11:29

Dan is de kater alleen financieel :) tenzij het water heel erg lekker is natuurlijk, dan is het het zeker waard
Off topic: pak je wel eens gewoon water uit beekjes @Rogier ? Boven de graasweides voor schapen enzo doe ik dat zelf wel eens

Hessel op 14 sep 2017 11:36

Off-topic! Veeg me op ;-)

@Hessel Inderdaad off-topic, kan dat in dit topic? ;-) Maar ik drink met alle gemak uit bergbeekjes, ik hou zelfs rekening met bergbeekjes met de hoeveelheid water die ik mee neem. Zelfs soms onder schaapshoogte :-), maar dat raad ik niet bergbewoners niet per definitie aan. Ik ken hier genoeg heerlijke bronnen. Die zijn dan wel weer gratis… dus zal het water vast slechter zijn ;-)

*bericht bewerkt door Rogier op 14 sep 2017 11:45

Click. Click. Peace

Ach ook ik drink als niet Alpenbewoner altijd uit bergbeekjes (in Noorwegen zelfs gewoon uit de meren) en heb er nog nooit iets aan over gehouden. Wel heb ik een keer met een schoolreis naar Frutigen moeten lachen. Een paar klasgenoten waarvan bekend was dat ze thuis zeer steriel leven werden precies wel ziek… Waarbij voor mij gelijk duidelijk werd dat ik mijn kinderen later niet steriel op zal voeden…

Born to Ride

Ach ook ik drink als niet Alpenbewoner altijd uit bergbeekjes (in Noorwegen zelfs gewoon uit de meren) en heb er nog nooit iets aan over gehouden. Wel heb ik een keer met een schoolreis naar Frutigen moeten lachen. Een paar klasgenoten waarvan bekend was dat ze thuis zeer steriel leven werden precies wel ziek… Waarbij voor mij gelijk duidelijk werd dat ik mijn kinderen later niet steriel op zal voeden…

Matthias123 op 14 sep 2017 12:31

Goed voor de weerstand :)

En dat water hoog in de bergen is vaak ook heerlijk koud

*bericht bewerkt door Hessel op 14 sep 2017 13:40

Ik plas altijd in die beekjes, liefst flink boven de schaapsgrens. Maar on topic wil ik ook nu wel eens weten wat voor weer het wordt in Solden of Serfaus, kan ook Nauders of Isgchl worden met kerst of erna. @Roel zal toch wel ongeveer klaar zijn met het seizoensweerbericht?

Off topic: pak je wel eens gewoon water uit beekjes

Hier nog één, vooropgesteld dat het boven de 2000m is

Rob

Plaats een reactie