Anwarter maatje gezocht

Hallo,

Graag zou ik de ski opleiding Anwarter in Oostenrijk gaan volgen. Omdat ik het gezelliger vind om dit samen met iemand te doen vraag ik me af of er één van jullie zin heeft om dit komend seizoen samen met mij te gaan doen? Datum is in overleg. Zelf ben ik 24 jaar en vind het wel leuk als iemand ook rond deze leeftijd is.

Groetjes

Misschien ff alle ins en outs om skilerasr te worden lezen, je zult er wrs meer reacties krijgen.

Ski you later!

Hi, mijn skimaatje Pedro en ik gaan onze Anwarter halen. Bij SBSSV, 26 oktober tm 5 november. Te vroeg in het seizoen voor jou?

Ik man 28jaar zit er serieus over na te denken om dit jaar mijn anwarter te gaan halen. ben na een veel te lang durende studie nu eindelijk afgestudeerd en zit nu dus op het punt om of een vaste baan te krijgen of richting Oostenrijk te gaan. wanneer ik half oktober nog geen baan heb wil ik naar oostenrijk. weet niet hoe jij zelf hier in staat qua datum etc.? voor meer info kan je mij altijd contacten

@hansiehans
Ik zou voor een vaste baan gaan.Je hebt zoals je zelf al aangeeft veel te lang gestudeerd 😃

@hansiehans ook ik zou voor die vaste baan gaan, maar dan wel vanaf april 2018, na een lekker seizoen in de sneeuw. Pak mee die ervaring!

@hansiehans fok die vaste baan en ga op seizoen…je wilt later geen spijt krijgen

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Nog meiden die ook enthousiast zijn?

Plaats een reactie