skimaatje gezocht (m) 55-65jr

Hallo, door omstandigheden kan mijn vaste skimaat aankomend seizoen niet.
Daarom zoek ik via deze weg een skimaatje (m) .
Ski zelf al 35 jr., en meestal 2 of 3 keer per seizoen.
Ben 63 jr. Ga meestal voor de grote gebieden in Oostenrijk of Frankrijk.
Interesse ? Neem maar contact op.

ja, wil graag mee. Meestal les menuires het liefst met de kerst of de week ervoor. ben gemiddelde skier ,female 59 jaar groetjes

^^hij is op zoek naar een mannelijke skimaat ;)

Hallo Adolfo,
Ook ik (65+, ervaren skiër) zoek een ski-maat (m.) voor 2 of 3x wintersport in zowel Oostenrijk (januari), alsook Frankrijk-Trois-Valleés (maart). Nadere bijzonderheden zal ik doorgeven dmv een PB.
Mvg
Pensionado

heb reeds gereageert op de andere forumvraag. graag een belletje indien interesse ++32496305323

Dag heren, ik woon in België, tegen Gent. Ik ski ook al 35 jaar en ben volgende week 54 jaar oud. Ik zoek ook ervaren ski-makkers voor 2 of 3x te gaan skiën. Waar wonen jullie ? @Rolando, @Pensionado en @adolfo.

Mvg,
Bram

ik woon in wilrijk bij antwerpen; mijn e mail rolandschamps@gmail.com gsm +32496305323
voor eventueel een babbel langs whatsapp of om af te spreken om eens samen te komen.

Goede middag heren @Bram 1966 en @Rolando, mijn woonplaats is Apeldoorn (NL) en naar mijn mening liggen onze woonplaatsen wat te ver van elkaar verwijderd om gezamenlijk te reizen. Maar, Antwerpen en Gent is natuurlijk prima te combineren en wellicht, dat jullie er gezamenlijk wel uitkomen.
Ik houd me intussentijd aanbevolen voor een redelijk gelijkgestemde skimaat, die wat dichterbij woont.
Mvg
Pensionado

P.S. @Rolando moet bij nader inzien zijn @Rolando 44. Excuses voor het foutje svp!

Hallo, door omstandigheden kan mijn vaste skimaat aankomend seizoen niet.
Daarom zoek ik via deze weg een skimaatje (m) .
Ski zelf al 35 jr., en meestal 2 of 3 keer per seizoen.
Ben 63 jr. Ga meestal voor de grote gebieden in Oostenrijk of Frankrijk.
Interesse ? Neem maar contact op.

adolfo op 1 sep 2017 11:29

adolfo,
ik ben ook op zoek naar een nieuwe skimaat, mijn vaste maat heeft een zware herniaoperatie gehad, en kan dit jaar niet mee, indien je wil afspreken om eens kennis te maken dan kun je me bellen ik heb whatsapp, 0032496305323

Hallo,

Ik zit in de zelfde leeftijdscategorie als jullie. Vrouw kan niet meer skiën. Misschien eens kennismaken. Verkies wel te skiën buiten de vaste vakanties.

Frans

Frans Debackere

ok, bel mij eens, dan kunnen we misschien afspreken om samen te gaan; +32496305323
ik heb ook whatsapp,

Plaats een reactie