Gezocht iemand die mee wil gaan skiën

Ik ben Bart Jacobs ben 38 jaaren kom uit lommel ik zou graag tussen kerst en nieuwjaar een weekje willen gaan skiën aangezien dat men vrouw het niet kan en na enkele keren mee geweest te zijn en het niet ziet zitten gaat ze dit jaar niet mee maar om alleen te gaan heb ik geen zin dus dacht ik zal hier iets plaatsen misschien zijn er nog wel mensen in deze situatie man of vrouw

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 21 aug 2017 22:27: In goede subforum geplaatst

Punten en komma’s helpen :)

Misschien even toelichten wat voor soort vakantie je wil, rustig aan of fanatiek. Vroeg de piste op of laat. Wat is je skiniveau etc.

Inderdaad kan helpen skiniveau doe vooral de blauwe en rode piste vertrek graag op tijd naar de piste apreski is niets voor mij

Punten en komma’s helpen :)

elisabeth101 op 21 aug 2017 23:02

;)

Mij is het gelukt om de zin in een keer uit te spreken. Moet nu wel even op adem komen.

Even ontopic. Is die week voor jou de enige mogelijkheid? En wat is je niveau. Wat doe je wel, wat doe je niet?

echte mannen lopen naar boven,

Welk land of welke regio heeft je voorkeur? Wat voor soort gebied wil je graag? Wil je graag naar een groot gebied, of doe je liever 1 of meerdere kleine gebiedjes in een week? Reis je het liefst met de auto, bus, vliegtuig of trein of maakt dat niet uit? Heb je voorkeur voor een hotel of appartement? En wat is je budget? Zomaar een paar kleine tips die het makkelijker maken om een geschikte reisgenoot te vinden.

Born to Ride

Welk land of welke regio heeft je voorkeur? Wat voor soort gebied wil je graag? Wil je graag naar een groot gebied, of doe je liever 1 of meerdere kleine gebiedjes in een week? Reis je het liefst met de auto, bus, vliegtuig of trein of maakt dat niet uit? Heb je voorkeur voor een hotel of appartement? En wat is je budget? Zomaar een paar kleine tips die het makkelijker maken om een geschikte reisgenoot te vinden.

Matthias123 op 22 aug 2017 09:20

Sommige houden niet van punten en komma’s en er zijn mensen die dol zijn op vraagtekens 😉

May the ski force be with you !!

null

Foto van een scherm @Jesper

A winter without powder isn't a winter!

Welk land of welke regio heeft je voorkeur? Wat voor soort gebied wil je graag? Wil je graag naar een groot gebied, of doe je liever 1 of meerdere kleine gebiedjes in een week? Reis je het liefst met de auto, bus, vliegtuig of trein of maakt dat niet uit? Heb je voorkeur voor een hotel of appartement? En wat is je budget? Zomaar een paar kleine tips die het makkelijker maken om een geschikte reisgenoot te vinden.

Matthias123 op 22 aug 2017 09:20

Sommige houden niet van punten en komma’s en er zijn mensen die dol zijn op vraagtekens 😉

CJAHulskamp op 22 aug 2017 15:36

En sommige mensen houden niet van posts waar niemand wat mee kan, daarom geef ik graag wat handvaten die het makkelijker maken om iemand te vinden ;)

Born to Ride

dag Bart ,ik wil met de kerst week naar les trois valees. Wil niet alleen ben geen feestganger maar vooral skieer wil jii prive mailen cbonkie@hotmail.com

Plaats een reactie