Te koop: Atomic Redster Edge GS 183 (2016)

Paar Redster Edge ski’s te koop;
Lengte 183
118-72-105.5
Binding: XT12
Is heel snelle ski met wat normale gebruikssporen aan de bovenkant maar belag en kanten nog in heel goede staat; ski’s zijn slechts 1 week gebruikt in de bergen en een paar avonden indoor.
Pas manueel gewaxt en geslepen.
Mogen weg omwille overstap meer offpiste / allmountain lat.
Vraagprijs 250€
Bijhorende sticks ook beschikbaar tegen kleine meerprijs.

null
null
null
null
null

Hoi, ik herinner me je topic van vorig jaar nog, toen je deze ski’s hebt aangekocht. Zijn ze toch niet zo goed bevallen, dat je ze weer verkoopt? Ben wel nieuwsgierig op wat voor ski je nu skiet?

Er is vast wel een goede koper voor te vinden, het is wel een populaire ski hier op het forum.

Hallo, de skies zijn wel bevallen maar toen ik ze kocht was ik nog niet goed bekend met het skijargon en ik had achteraf gezien geen GS ski nodig. De ski is echt een lat om te knallen maar ik ben meer voor het korte bochten werk ofwel spelen langs de piste. Afgelopen jaar ook technische stage gedaan en elke week training in een club dus inmiddels beter bekend met wat ik zoek; ik heb nu een dynastar slalomski voor in de hall en voor op de berg ga ik overschakelen naar een Stöckli laser ax. Deze ga ik dan bijna niet meer aanraken en vindt het zonde zulk goede ski te laten stof vergaren…

Dat is inderdaad zonde en zo’n Stockli is inderdaad een heel ander soort ski. Succes met de verkoop, maar dat gaat wel lukken!

Ik heb je PM gestuurd.

*bericht bewerkt door moderator op 19 aug 2017 16:01

Plaats een reactie