Gezocht: Arbor element 176cm Wide

Hallo!

Ik ben opzoek naar bovenstaand snowboard. Ik kan hem online nergens vinden of op US en EN sites die niet naar NL shippen.

Jaartal maakt me niet veel uit. Het gaat mij om het board, niet om de sticket.

Ook 2e hands heb ik interesse als er niet meer dan 3 weken op gereden is.

klopt die lengte wel??
op site van Arbor zelf gaan ze maar tot 166W

Wou net hetzelfde zeggen. Volgens mij bedoel je 166mw?

Ik zit zelf ook vaak met het probleem dat ze de grote maten niet vaak hebben.

Ik weet overigens dat ze dit board bij duijvenstein hadden afgelopen seizoen. Je zou eens bij hun kunnen horen of ze het nog hebben liggen? Eventueel kan je vragen om het board op die lengte te bestellen wanneer ze hun nieuwe stock aanleggen

Eventueel kun je bedrijven als shipito gebruiken. Bestellen en afleveren in Amerika en zij sturen het naar je door. Kijk dan nog wel goed naar zaken als invoerrechten, btw, garantie etc

Als je zeker bent van de maat (166w) ipv 176… kan je ook gewoon nu al bestellen in je plaatselijke shop waar ze arbor verkopen… ok dan wel board van aankomend seizoen en volle prijs… maar wel wat je wilt…

[quote]Wou net hetzelfde zeggen. Volgens mij bedoel je 166mw?

Ik bedoel idd 166.zit niet op te letten.
Ik heb al eens wat geprobeerd met shipito (of een dergelijk bedrijf) maar dat is me niet zo goed bevallen. Had toen idd net zo goed via de officiële dealer kunnen bestellen. Punt is dus inderdaad dat ik ergens een aanbieding zoek. Ik kan ook wachten op de 2018 collectie maar hoopte dat iemand miss een oud model ergens had zien staan.

Plaats een reactie