Gezocht reisgenoten voor weekje wintersport in Oostenrijk

Hallo,

Wintersporters, ben opzoek naar een leuk groepje mannen/ vrouwen die het leuk lijkt om een weekje te skiën in Oostenrijk in januari/ februari 2018. Ben 30 jaar en nu 3 maal heen skiën naar Oostenrijk geweest , heb misschien nog 1 dag les nodig voor de opfrissing. Ben redelijk fanatiek met het skiën sta s’morgens om 9 uur op de pistes, en s’avonds ben ik uiteraard van de partij bij het apre’ skiën. Woon in de regio Twente op het platteland, ben een nuchter persoon die van humor en gezelligheid en de natuur houd. Via deze weg hoop ik een leuk clubje te vormen om mee heen skiën te gaan, om er een gezellige week van te maken
Voor interesse kun je appen met 0646272716

Groeten,

Ik moet mijn plannen nog gaan maken (ook grote kans dat ik in mijn eigen omgeving geen gezelschap kan vinden), dus misschien wel interesse…Moet het echt Oostenrijk zijn en hoe fanatiek is die apresski? Of is Frankrijk en dan gewoon met het gezelschap wat drinken in het appartement ook een optie?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hallo,

Roy, kijk dan zit je in het zelfde dilemma als mij. Nee hoeft niet echt perse’ Oostenrijk te zijn, Frankrijk of Italië is ook oké’. Wat drinken met gezelschap in appartement is zeker een optie… maar pa keer de apreski bar in zou mooi zijn… hoeft zeker niet elke avond haha.

Ok, ik stuur je een Pm (vind het nog wel wat te vroeg om definitief dingen vast te leggen)…

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Plaats een reactie