ski outlet winkels in Oostenrijk

Ga binnenkort naar Oostenrijk op zomervakantie mooi moment om een paar ski’s te kopen.

Weet iemand adressen van Ski outlet winkels?

*bericht bewerkt door moderator op 27 jul 2017 20:44

Biedt Google geen uitkomst?

Mr. Slow

Waar in Oostenrijk ga je naar toe? Ik weet dat de fysieke winkels van enkele Duitse webshops tegen de Oostenrijkse grens aanzitten, zoals bijvoorbeeld Bergzeit.de die in de buurt van Tegernsee zit, hier kun je langs rijden als onder Munchen binnendoor naar Jenbach rijdt, vanaf daar kun je verder richting Gerlos/Mayrhofen, of richting Innsbruck bijvoorbeeld

Gewoon de grotere sportzaken binnenlopen. Die hebben vaak nog een wintersporthoek, vaak met 20-30% korting op alles, soms zelfs meer.

Intersport Brundl heeft een outletshop in Salzburg, maar ik weet niet of ze daar ook een ski-afdeling hebben.

Intersport Bründl in Kaprun.
Geen outlet maar ik zie altijd mooie dealtjes in het rek buiten staan.

*bericht bewerkt door Skimams op 28 jul 2017 12:04

mama on a mission in the snow

Nenner Sports (Hintertux) heeft momenteel veel aanbiedingen. Eventueel ook gebruikte ski’s (nog in prima staat). Je kan hier vast kijken voor inspiratie: skibuy.at

ik ga naar Attersee, Wenen en Anderslbuch. Totaal 2 weken Oostenrijk. Ik had gehoopt daar Ski’s van vorig jaar met flinke korting te kopen. Anderzijds is Nederland naar mijn idee ook niet echt duur. Ik wil Rossignol Sky 7 HD kopen. Heb nu Stockli Spirit Globe.

*bericht bewerkt door moderator op 28 jul 2017 15:22

Bij Brundl vond ik de dealtjes trouwens altijd duur… Aan het begin van het Zillertal zit ook een grote sportshop (Sport2000 geloof ik) die wel eens vriendelijker geprijsd kan zijn. Verder vooral de sportzaken bij de gletschers. De rest heeft de boel goed opgeborgen.
@Quick Google biedt weinig uitkomst hierbij. Weinig online beschikbare collecties… (Ben ook aan het oriënteren)

Plaats een reactie