Zoetermeer, wie gaat er mee?

Mooi @niekniek! Fijn dat Landgraaf er goed bij lag (in ieder geval tot jij kwam ;)).

Het was in Zoetermeer ook een fijne ochtend. Heb een uurtje priveles genomen (a € 27,50) en dat beviel goed. Ik had om een specifieke leraar gevraagd en dat hielp ook. Maar wat al bevestigd werd, voor lichtgevorderden (en zeker ook wel vergevorderden) zijn er in Zoetermeer dus prima leraren te vinden.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Hmm, maakt het wel erg verleidelijk morgenochtend nog een uurtje te gaan knallen…
Overigens vandaag om tussen half één en één drie mensen op baan drie, en gedurende de middag bleef het lekker rustig in Zoetermeer.

*bericht bewerkt door Bennie op 19 aug 2017 21:31

Mooi @niekniek! Fijn dat Landgraaf er goed bij lag (in ieder geval tot jij kwam ;)).

Het was in Zoetermeer ook een fijne ochtend. Heb een uurtje priveles genomen (a € 27,50) en dat beviel goed. Ik had om een specifieke leraar gevraagd en dat hielp ook. Maar wat al bevestigd werd, voor lichtgevorderden (en zeker ook wel vergevorderden) zijn er in Zoetermeer dus prima leraren te vinden.

Roy83 op 19 aug 2017 21:24

Ik heb ook privéles € 25 en dat inclusief baantoegang, gebruik van zitski en leraar
Hier in Nederland heb ik eigenlijk altijd dezelfde leraar, vind ik wel zo prettig

First tracks

First tracks

[/quote]
Ik heb ook privéles € 25 en dat inclusief baantoegang, gebruik van zitski en leraar
Hier in Nederland heb ik eigenlijk altijd dezelfde leraar, vind ik wel zo prettig[post]niekniek op 19 aug 2017 21:36[/post][/quote]
@niekniek ik wil proberen zaterdagochtend 2 september mijn 1e zitskiles te regelen in Landgraaf. Is het een idee om een leraar te delen misschien?

*bericht bewerkt door moderator op 20 aug 2017 20:03

mama on a mission in the snow

Ik wil deze week nog wel een keer gaan in Zoetermeer. Ik heb nog vrij, dus kan ook overdag. Iemand interesse?

Ik ben waarschijnlijk:
vandaag van 16:00 - 17:00 in ZTM
morgen heb ik om die tijden les
Woensdag 15:00-16:00 (maar twijfel om s ochtends te gaan ivm kinderen die smiddags kunnen/komen?
Donderdag waarschinlijk weer 16:00 - 17:00
Vrijdag denk ik 16:30 - 17:30

Ik was er afgelopen zaterdagochtend nog een paar uurtjes en het is echt nog heel rustig. Dat er wat mensen waren was vooral om dat er een groep was die iets van les had (zag wat skiexperience en skidome jassen). Ik denk dat het voor nu op woensdag echt nog prima te doen is.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik denk ook dat het nog meevalt. Vanaf zaterdag a.s. beginnen alle reguliere trainingen van teams pas weer.

Zaterdag a.s. (16 september) ben ik in Zoetermeer. Ik denk vanaf 10.00 uur ongeveer. Hoe lang hangt af van hoe druk het wordt en het gezelschap…

^^kom je gezellig meetrainen :D

Nee, ga mijn eigen programma afwerken. Heb wat oefeningen meegekregen anderhalve week geleden. Die ga ik op mijn GS-sen lekker doen.

Moet werken

^^kom je gezellig meetrainen :D

elisabeth101 op 12 sep 2017 17:40

waar ga je mee trainen?

met Tjeerd van skitraining.nl een dagje techniektraining

met Tjeerd van skitraining.nl een dagje techniektraining

elisabeth101 op 12 sep 2017 20:19

Misschien mag je wel een setje Fischer RC4 The Curv DTX of TI van hem lenen…

wie weet heeft ie nog wel wat liggen ;)

Hopelijk ben ik zondag weer fit om wat te cruisen.

Übung macht den meister!!!

null

Lekker rustig nu 😃

*bericht bewerkt door Jeffvdv op 22 sep 2017 15:37

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Zondagochtend (1 oktober) zijn we weer in Zoetermeer met een heel stel. Hoewel het winterseizoen dan echt weer gestart is en de baan al om 8.00 uur open gaat, zal ikzelf er pas vanaf een uur of 9.00 zijn.

Het wordt morgen (zondag) 11.00 uur voor mij. Nieuwe schoenen die eerst nog wat moeten uitharden… mag er pas vanaf 11 uur op skiën.

Als Max er weer binnen 200 m afgetetterd wordt kom ik ook

*bericht bewerkt door Sndr op 30 sep 2017 20:19

Als Max er weer binnen 200 m afgepeuterd wordt kom ik ook

Sndr op 30 sep 2017 20:19

Mooi, dus je bent er bij!! :)

Het wordt morgen (zondag) 11.00 uur voor mij. Nieuwe schoenen die eerst nog wat moeten uitharden… mag er pas vanaf 11 uur op skiën.

GiGi op 30 sep 2017 13:58

Smoesjes weer, je hebt immers nog je oude pantoffels om op los te gaan en neem je je nieuwe mee om nog fff de eerste meters mee te maken na de lunch of je laat ze staan tot maandag en gaat er dan op los.

LA NORMA😍☃️

Gewoon uitslapen en vanaf 11 uur lekker skiën op mijn nieuwe schoenen. Ik zie het probleem niet.

Gewoon uitslapen en vanaf 11 uur lekker skiën op mijn nieuwe schoenen. Ik zie het probleem niet.

GiGi op 30 sep 2017 20:45

Denk je er nu nog zo over?? ;)

Übung macht den meister!!!

Wie gaat er zaterdag ochtend mee skiën in Zoetermeer? Ik zal er vanaf 8.00 uur zijn (ja, zo vroeg gaat de baan al open, het is oktober…). Later op de dag zal het wel drukker worden in verband met de seizoensopening vandaar dat ik lekker vroeg wil gaan.

Hoe bevielen je schoenen? Niet te hard?

*bericht bewerkt door DrPhil op 04 okt 2017 19:39

Nee zeker niet. Komend weekend ga ik ze uitgebreider testen.

Plaats een reactie