SPOED: Reisgenoot gezocht M/V 22-29 april

Hi allemaal!

Vrijdagnacht 21 april 2017 vertrekken Martijn (21), Sytse (26) en ik, Manon (21) vanuit Leeuwarden naar Val Thorens, Frankrijk.
Er zou een vierde persoon mee, helaas is deze relatie verbroken en zijn we opzoek naar een gezellig persoon om met ons mee te gaan!
De kosten zijn €285 incl. 7 dagen skipas, skimateriaal(beginner) en verblijf. €215 wanneer je eigen materiaal hebt. Buiten deze kosten wordt er nog borg gevraagd, hebben we reiskosten en hebben we natuurlijk voedsel nodig! Dit laatste kun je uiteraard zo duur maken als je zelf wilt.

Deze week is tevens Dutchweek dus genoeg Dutchies om te ontmoeten en mee te feesten mocht je hier interesse in hebben.

Martijn, Sytse en ik kennen elkaar via (werken) op festivals en het zal je dan ook niet verbazen dat we grote muziek en festival liefhebbers zijn!

Mocht je interesse en/of vragen hebben, laat dan een berichtje achter!

Groetjes! :)

*bericht bewerkt door Manonski op 13 apr 2017 11:34

Hoe kan je 7 dagen verblijven inclusief skipas voor €285 als de skipas al €241,20 kost?

Combideals via touroperators, goede deal dus!

Zoals hierboven inderdaad gezegd wordt, wij hebben dit geboekt via Husk.nl en zij hebben blijkbaar deze deal weten te maken. Geen problemen mee als dit voor ons dus zo goedkoop uitvalt. ;)

He…net wat ik zoek. Lijkt me leuk om aan te sluiten! Ben precies voor deze periode op zoek naar gezelschap om naar dutchweek te gaan. Ben 32, prettig en gemakkelijk in gezelschap ? Misschien even via een Pb verder voorstellen?

Ha Manon?

Mogelijk zijn jullie er met Marcel uitgekomen? Maar als dat niet zo is, zou ik het erg leuk vinden om mee te gaan.

Plaats een reactie