Advies voor dorp

Dit onderwerp gaat over de bestemming Silvretta Montafon

Hallo, wij zijn op zoek naar een skigebied geschikt voor een gezin (2 volw + 2kind 9/11 jaar skieen blauw/rood
met de volgende mogelijkheden:

  • kleinschalig
  • geschikt voor skilessen kinderen
  • sneeuwzeker
  • appartementen op loopafstand van skilift (dus liever geen gebruik van auto/bus)
    Welk dorp in Montafon voldoet hier het beste aan? gr Tanja

*bericht bewerkt door moderator (Roel) op 07 apr 2021 17:22

Landal Montafon in de gargellen voldoet aan je eisen.

In Sankt Gallenkirch heb je ook appartementen aan de lift, dan zit je wel iets uit het centrum. Wel heb je dan meer skimogelijkheden dan in Gargellen.

Als ik jullie was zou ik voor gargellen gaan. Voldoet zeker aan de eisen. Ook is altijd een mogelijkheid om een dagje naar het grotere silvretta montafon te gaan met dezelfde skipas. Altijd leuk om een keer te proberen.

Let it snow❄let it snow❄let it snow❄

Landal Montafon in de gargellen voldoet aan je eisen.

Ivo4 op 7 apr 2017 17:07

Iemand een idee wat de prijzen zijn voor een Landal chalet (5 pers) in Gargellen in de krokusvakantie (10/02/18).
Prijs is nog niet zichtbaar op de website, je kan voorboeken maar je moet direct een voorschot betalen en de prijs is pas in augustus gekend.

*bericht bewerkt door Triple-T op 02 mei 2017 09:55

Landal Montafon in de gargellen voldoet aan je eisen.

Ivo4 op 7 apr 2017 17:07

Iemand een idee wat de prijzen zijn voor een Landal chalet (5 pers) in Gargellen in de krokusvakantie (10/02/18).
Prijs is nog niet zichtbaar op de website, je kan voorboeken maar je moet direct een voorschot betalen en de prijs is pas in augustus gekend.

Triple-T op 2 mei 2017 09:55

Niet waar. Als je een voorboeking doet moet je 30 euro betalen. In augustus krijg je dan de prijs door en dan heb je twee weken of alsnog te zeggen dat je het niet doet. Annuleer je binnen die twee weken dan krijg je ook die 30 euro terug.

Ik denk dat een appartement voor 4 personen dus met 1 slaapkamer en een slaapbank rond de 1800 euro zal zijn.

Niet waar. Als je een voorboeking doet moet je 30 euro betalen. In augustus krijg je dan de prijs door en dan heb je twee weken of alsnog te zeggen dat je het niet doet. Annuleer je binnen die twee weken dan krijg je ook die 30 euro terug.

Ik denk dat een appartement voor 4 personen dus met 1 slaapkamer en een slaapbank rond de 1800 euro zal zijn.

vlinder72 op 9 mei 2017 17:18

Daar moet ik over gelezen hebben…

Ik heb vandaag, na lang zoeken, een appartement geboekt in Montafon voor krokusvakantie volgend jaar.
Had een optie genomen op Bohemia Appartments op zo’n 500m van de lift in Gargellen, dat was €160/nacht voor mooi appartement met 1 slaapkamers + 3 slaapbanken in de woonkamer
Had ook een appartement gevonden in Schruns vlak naast de Gondel op de dalafdaling met 2 slpk voor 5 personen aan €150/nacht.

Moeilijke keuze maar toch gekozen voor Schruns omwille van de centrale ligging.
Iedereen van het gezin kan goed uit de voeten nu op ski’s en Gargellen zullen we na 2d wel gezien hebben waardoor er toch veel moet verplaatst worden via auto of skibus. In geval er sneeuw valt kan dit wel eens moeilijk worden.

Schruns ligt wel maar op 700m en niet sneeuwzeker, dalafdaling zal niet altijd open zijn, dit jaar zal dat wel problematisch geweest zijn in februari en maart denk ik.
Maar normaal gezien kunnen we skiën tot aan voordeur :-)

We gaan zeker een dagje Gargellen doen.
Maar wat is het moeilijk om vrije betaalbare accomodatie te vinden voor 5 personen in Montafon, 10mnd op voorhand !

Heel veel appartementen en familiekamers zijn reeds bezet, in veel hotels moet je met 5 personen 2 kamers boeken waardoor je minstens al €2.000 betaald zonder ontbijt of diner, skipassen…pfff

*bericht bewerkt door Triple-T op 09 mei 2017 17:44

Plaats een reactie