Toe strap Wed'ze FR6 snowboard binding

Ik heb een FR6 snowboard binding van Wed’ze met een gebroken toe-strap.

null

Zoals te verwachten was, kan Decathlon me niet helpen aan een andere.

Heeft iemand nog zoiets liggen, liefst voor weinig ;-) ?

Die straps zijn vrij universeel. MIjn advies is met de gebroken strap even langs een gerenommeerde snowboard/wintersport zaak. ZIj kunnen je waarschijnlijk verder helpen. Waarschijnlijk zelfs voor weinig…

Dus Decathlon is geen gerenommeerd wintersportzaak? ;-)

Wat je voorstelt was inderdaad mijn plan B maar ik dacht laat ik het eerst hier eens proberen…

Hoezo niet helpen met een andere? Altijd 2 jaar garantie en anders in ieder geval je geld terug

Inderdaad, ze behoren onderdelen nog vrij lang (iemand weet hier vast hoelang) te kunnen bestellen of te kunnen repareren…

Click. Click. Peace

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de bindingen al ruim 5 jaar oud zijn dus garantie zit er niet in. Onderdelen bestellen was niet mogelijk.

Dus Decathlon is geen gerenommeerd wintersportzaak? ;-)

PaulP op 4 apr 2017 16:21

Blijkbaar niet als ze je niet met zoiets simpels kunnen helpen.

Übung macht den meister!!!

Dus Decathlon is geen gerenommeerd wintersportzaak? ;-)

PaulP op 4 apr 2017 16:21

Decathlon is leuk voor de recreatieve skier die eens per jaar een weekje rustig gaat wintersporten en geen hoge eisen stelt.
Stel je hoge eisen aan je materiaal en wil je ook bij extremere omstandigheden (Slecht weer, Zware sneeuwval) gewoon doorgaan dan kan je beter de Decathlon links laten liggen.

Born to Ride

Laten we de Decathlon discussie parkeren en terugkeren naar de vraag:

Heeft iemand een toe strap liggen die ik kan gebruiken?

Mag ook van een ander merk zijn als ik hem maar kan modificeren tot ie past.

*bericht bewerkt door PaulP op 05 apr 2017 09:43

Ik zou toch echt overgaan op je plan B (en mijn plan A uit eerdere post).
Ik weet niet hoe fijn het prijsje moet zijn voordat je jezelf een hoop moeite bespaard, maar ik heb een toe-strap ooit op de piste in Ischgl laten vervangen voor nog geen 5 euro. En afgelopen winter downtown st. Anton het brede deel van de ankle-strap voor 12 euro… (beide voor A-merk)

Heel simpel te halen bij een beetje wintersport zaak. Eventueel bij Duijvenstijn in snowworld, die hebben het hele jaar spullen.

Plaats een reactie