goedkoop appartement gezocht in de directe nabijheid van Ischgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Ischgl

Wij zijn op zoek naar een goedkoop appartement voor 5 personen in Ischgl of directe nabijheid in de periode 24 feb 2018 - 03 mrt 2018
Wie heeft tips voor ons.
Naast het skiën willen wij ook genieten van de apres ski in Ischgl

Wellicht moet je “goedkoop” en “directe nabijheid” wat preciezer maken. Je zoekt precies in de krokusvakantie, dus voor een OK appartement voor 5 personen in Ischgl op kruipafstand van de apresski denk ik dat een kleine 3.000 € een prima deal is.

Complete onzin zijn genoeg appartementen te vinden gewoon een berichtje naar de VVV doen en je krijgt een lijst met appartementen toegestuurd . Toevallig vorige week geboekt net buiten Ischgl voor 1200 euro.
Er was nog wel een appartement vrij dus als je belangstelling hebt @jong1792 hoor ik het wel.
In Mathon is genoeg te vinden.

Groet Gerrit

@GerritZijlstra

Complete onzin? Ik vraag TS om wat meer info en daarbij zet ik een volgens mij reële prijs op een toplocatie. Dat jij voor 1200 euro een week na het hoogseizoen (dus in het middenseizoen) in Mathon hebt gezeten geloof ik direct. En dat was ook precies de achtergrond van mijn vraag aan TS: wat vind hij/zij goedkoop en vind hij/zij nabijheid?

Was in het hoogseizoen !
@77steve ook dan genoeg te vinden voor de prijs!

@GerritZijlstra

Ook in het hoogseizoen is de ene week de andere niet. TS zoekt iets voor de krokusvakantie, das een stuk lastiger. Ook omdat er dan veel geboekt is door stamgasten.

Maar als jij TS kan helpen aan wat hij zoekt (daarvan heb ik geen idee, behalve goedkoop, 5 personen en in de nabijheid van): ga je gang.

Appartement Zangerle, in Kappl-Wiese kun je proberen! Volgens mij vijf haltes met de skibus

Alvast mijn Dank, Gerrit en Irene voor jullie korte duidelijke reacties.

http://apart-chamins.ischgl.at

Net boven de schatzi bar en vanaf het appartement waar wij zaten kon je de dalafdaling mooi zien,ideaal met de skishow.

In een paar minuten ben je bij de lift.

Camona in Versahl is betaalbaar en redelijk dichtbij. 1 bushalte bij de benedenbaan en er is ook dorpsbus dichtbij.
Versalerhof is ietsje duurder, maar nog steeds betaalbaar. Ook kleiner en ouder dan Camona.
Versahl is goed te lopen na de apres ski, maar taxi kost geloof ik €15 ofzo.

http://www.ischgl.com/nl/booking/online-booking je kan kijken via de ischgl site super handig, wij hadden hadden versalerhof dit jaar gevonden via deze site. was 660 euro voor weekje van 25 feb tot 4 maart. was 5 min met de bus naar centrum + 15 min lopen erg mooie locatie. het is appartementje dus kan ook zelf koken drukt de kosten ook omlaag. goedkoper ga je niet vinden denk ik

Plaats een reactie