Prima sneeuw in Weißsee Gletscherwelt!!

Ik wilde graag het skigebied (nogmaals) onder de aandacht brengen.
Wij zitten nu in Uttendorf sinds vorige week donderdag. En we zijn een dagje op de Schmittenhöhe in Zell am See geweest, een dagje Saalbach, dagje Kitzbühel Alpen… en het is overal zo’n beetje hetzelfde door de hoge temperaturen.
Vandaag in het gebied bij ‘ons’ dorp geweest en zeer aangenaam verrast!! Wat een perfecte sneeuwkwaliteit en wat een rust!! Echt ontzettend genoten vandaag en dat wilden wij de mensen die binnenkort ook in deze regio zitten zeker niet onthouden!!

https://www.wintersport.nl/skigebieden/weissee-gletscherwelt…
Hier staat al meer over het gebied.

Groeten Jan Huibers

Leuk gebied zowel in de winter en de zomer. Tweetal dagen geweest om te skiën. Maar eerlijk gezegd te lang voor een week.

May the ski force be with you !!

Leuk gebied zowel in de winter en de zomer. Tweetal dagen geweest om te skiën. Maar eerlijk gezegd te lang voor een week.

CJAHulskamp op 20 mrt 2017 22:34

Te klein voor een week, neem ik aan?

Idd @Userd ?

May the ski force be with you !!

Wij zitten zelf in Uttendorf, en dan zit je zo op de Weißsee. Maar met de auto ben je binnen 15 min bij de Panoramabahn Kitzbüheler Alpen. En met iets meer als 15 min sta je geparkeerd bij de Areitbahn in Zell am See, en dan was je Kaprun al voorbij gereden.
Ik zit nu ook nog te dubben, Kitzbühel of Kaprun vandaag… of toch Weißsee. Het is mistig, of laaghangende wolken… en ik heb een schijthekel aan papsneeuw…

@Jan_Huibers.

Prachtig gebied, ik ga daar vaker touren. Meestal Richting Sonnblick vanaf de ‘‘hut’’
Geeft heel veel mogelijkheden.

echte mannen lopen naar boven,

Mee eens. Totaal onderwardeerd. Op een dag als vandaag zeker een aanrader!

Haus Gassner in Niedernsill

Plaats een reactie