Rit aangeboden 21-3 naar Oostenrijk

Hallo,
Ik rijd zondag 19-3 (dus niet 21-3, foutje in de kop) naar Obergurgl in Oostenrijk. Ik ben alleen, dus ik heb evt. plaatsen beschikbaar, als er iemand ook die kant op wil. Vertrek vanuit Amsterdam-Utrecht. Ik rij in beginsel overdag. ik wil wel vroeg vertrekken, zodat ik rond 17u in Obergurgl ben. Ik heb een comfortabele, snelle auto, al is de bagageruimte niet heel groot. Twee meerijders moet in elk geval makkelijk lukken. De kosten komen we wel uit.

De datum van de terugreis ligt nog niet vast. Ik wil namelijk een aantal skigebieden bezoeken. Het uiteindelijke aantal is afhankelijk van de sneeuwcondities, maar vooral van mijn scheenbenen (mijn zwakke plek). De planning is in elk geval: twee dagen Obergurgl, twee dagen Pitztal (waarvan misschien één dag Kaunertal) en 2 dagen Neustift (waarvan wellicht één dag Axamer Lixum). Als mijn schenen het dan vertikken, rij ik terug. Dat is dan op zaterdag 25-3 of zondag 26-3. Als mijn schenen het volhouden, wil ik nog één dag naar Hintertux, één dag naar Kaprun, en twee dagen Obertauern. In dat geval rij ik woensdag 29-3 of uiterlijk donderdag 30-3 terug. Je moet er dus rekening mee houden dat je de terugreis zelf moet regelen. Tip: vliegen met Transavia vanaf Innsbruck is erg goedkoop, en je kunt een enkele reis boeken.

Mocht iemand nog leuke tips hebben voor één of meer gebieden, dan hoor ik het graag. Behalve Kaprun zijn alle gebieden nieuw voor me. Ik ski normaliter in de grote Franse gebieden. Mocht er iemand een dagje willen meeskieën, laat maar weten.

Hoe krijg ik de kop gewijzigd!?

Hey Piet!

Ik ben een ski en snowboardleraar uit Saalbach Hinterglem en ben nog op zoek naar een goede optie voor een terugreis. Mijn terugreis datum ligt ook nog niet vast en als je nog naar gezelschap zoekt, bied ik mij aan! Ik kan ook best in de kosten delen. Wat betreft tips over locaties… Kom anders hier langs?! Ik ski graag nog een paar dagen met je mee en geef je eventueel wat tips en kan je rond leiden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Niels Bolderman

Plaats een reactie