Wintersport Frankrijk 18-3 tot 25-3

Hallo wintersport liefhebbers!

We zoeken nog enthousiaste boarder(s) en/of skiër(s) m/v om aan te haken bij ons inmiddels negenkoppige reisgezelschap. We hebben elkaar ontmoet via dit forum.

De reis gaat naar Frankrijk, Serre Chevalier waar we, verdeeld over twee appartementen, in Residence Le Hameau du Rocher Blanc I en II verblijven. Het complex beschikt over een inpandig zwembad en sauna.

Kosten voor het 2-kamerapp met slaap cabine zitten op € 475 bij bezetting door 3 personen en € 415,- bij 4 personen. INCLUSIEF skipas!!

Mocht de animo erg hoog liggen dan kunnen we nog besluiten om een groter appartement te boeken. Reageer dus snel!

Vervoer per auto vanuit Nederland is geregeld. We komen ook door België. Je kunt eigen materiaal meenemen. We delen de brandstofkosten.

Wie gaat er mee?!?

Groeten,

Alice 54
Guido 45
Maaike 39
Mick 24
Pieter 37
Rienk 40
Robbert 28
Ron 44
Thomas 26

helaas weekje te vroeg voor mij … veel plezier , ziet er leuk uit julliebestemming + groep

Paul ski

Hoi Paul, jammer.

Ik kan natuurlijk niet in jouw agenda kijken, maar dit leuke initiatief is echt een heroverweging waard hoor ?..

Groeten Maaike

Hoi Maaike,

Klinkt leuk! Over mijzelf, 26 jaar, snowboarder, vrouw. Ben benieuwd naar wat details qua vertrek, etc. Als jullie nog een plekje hebben hoor ik het graag!

Groet,
Myrthe

Hoi Myrthe, leuk dat je reageert!
We vertrekken vrijdagavond 17-3 om zo de zaterdagfile voor te zijn en misschien nog wel een dagje extra te pakken.
Afhankelijk van waar je woont maken we een logische indeling voor de drie auto’s die rijden.

Je kunt je board meenemen als je dat hebt.

Het tweede appartement moet nog geboekt worden. Er zijn nog opties voor 2-kamer appartement of groter. Als je serieus interesse hebt dan voeg ik je graag toe aan de groepsapp. Daarvoor ontvang ik dan graag je 06.

Groeten Maaike

Myrthe, ik heb je een pb-tje gestuurd.
Groeten Maaike

Het reisgezelschap groeit gestaag.

Inmiddels zijn ook Myrthe (26) en Jan Willem (51) aangehaakt.

Er is nog plek voor een of twee personen.

Hoi Maaike,

Hebben jullie eventueel nog een plekje voor mij? Ik ben 34 jaar en snowboard ook. Het lijkt me ontzettend leuk om met een groep te gaan! :-)

Groetjes Nadine

Plek is er zeker nog voor je, het groeit uit tot een leuk en gevarieerd gezelschap!
Stuur je 06 even in een pb naar Maaike, dan kan ze te toevoegen in de groeps-app.

Groet Ron

Geboekt en vol!

Jammer!!

Dit was vorig jaar😆 (2017). Was een goed en gezellis tripje

Dit was vorig jaar😆 (2017). Was een goed en gezellig tripje

Als zeer ervaren single skiër zoek ik een of meer reisgenoten. Het gaat mij vooral om de sportieve kant van het skiën en minder om de gezelligheid. Vanwege de prijzen en de piste-kwaliteit heeft Frankrijk mijn voorkeur. Ik zoek aansluiting bij niet-rokers, wil logeren in een appartement waar zelf onze gezonde maaltijden bereiden. We kunnen vooraf kennis maken en de vakantiedata zijn nog open, als het maar geen hoogseizoen is.

huub@bellemakers.eu
0302934671

Huub

Plaats een reactie