Tot volgend jaar!

Bedankt iedereen voor de leuke onderwerpen en reacties daarop. Ik heb weer maandenlang mogen meelezen en meepraten, vooral als onderdeel van de voorpret.
Het seizoen zit er voor mij op. Een short-ski in december en een krokusvakantie met bevriende gezinnen staan ieder jaar op het programma en daar moet ik het mee doen. Natuurlijk zou ik wel vaker willen, maar het werk, het gezin en niet te vergeten de centjes staan dat helaas niet toe.
De skispullen zijn ondertussen weer opgeborgen en we maken ons langzaam op voor de lente. Ik merk dat het aantal voor mij interessante onderwerpen ook direct afneemt, dus zal ik de site en het forum voorlopig niet meer bezoeken. Na de zomer gaat het wintersportvirus vanzelf weer kriebelen en meld ik mij weer. Graag tot dan!

@Jay Tot dan… Maar er gebeurt nog zoveel op skigebied, en zometeen in de zomer op leuke zomeractiviteiten dat het zonde is om zolang weg te blijven ;-)

Click. Click. Peace

De eerste skitrip voor volgend jaar is alweer geboekt, dus ik blijf hier lekker hangen. Gewoon bijna een jaar dagelijkse voorpret, is toch fantastisch!

Zeker doen @franksplinter! Ik kan wat minder goed omgaan met de kwelling dat het vanaf nu 9 maanden duurt voordat ik weer mag. Meerdere vrienden doen volgende maand nog een voorjaarstrip en ook daarbij kan ik een lichte jaloezie niet onderdrukken. Het makkelijkste is dus om gewoon ‘cold turkey’ te gaan, maar ik zal af en toe nog best even komen gluren hier :) Ook wij zijn bezig om volgend jaar vast te leggen, dan kan ik gerust de zomer in.

Zeker doen @franksplinter! Ik kan wat minder goed omgaan met de kwelling dat het vanaf nu 9 maanden duurt voordat ik weer mag. Meerdere vrienden doen volgende maand nog een voorjaarstrip en ook daarbij kan ik een lichte jaloezie niet onderdrukken. Het makkelijkste is dus om gewoon ‘cold turkey’ te gaan, maar ik zal af en toe nog best even komen gluren hier :) Ook wij zijn bezig om volgend jaar vast te leggen, dan kan ik gerust de zomer in.

Jay op 8 mrt 2017 15:28

Goh, echt vervelend zo’n zomer. Dan zit je alleen maar binnen? ;) Ik woon niet in de Alpen, dus ik ben blij dat het hier eindelijk lente is. Op naar de zomer. Nu het weer nog

*bericht bewerkt door Edwin. op 08 mrt 2017 15:32

Not all who wander are lost

Het is hier net wat te leuk om heel de zomer weg te blijven, maar over een paar weken als de laatste trip er op zit gaat de knop om naar de roadtrip die in september in de planning staat. Een week of 3 lekker in een camper door de Amerikaanse en Canadese rockies :D. En mocht de gletsjer in Whistler open zijn misschien daar nog even een ochtendje de sneeuw in…

Born to Ride

Herkenbaar.

Zelf ook twee tripjes gehad, en nog een beetje aan het nagenieten van afgelopen week.

Maar het heilige moeten en de echte kriebels ebben langzaam weg. De lente komt eraan en mijn volgende trip is weliswaar ook naar de Alpen en Pyreneeën, maar dan met de motor.

Dus laat die sneeuw nu maar snel wegsmelten, want anders blijven die mooie hoge passen te lang dicht en wordt het toch weer stressen om de sneeuw in juni.

Maar dan om andere redenen.

@Ton_ Niet al te snel… Ik heb nog veel te skiên voor die tijd…

Click. Click. Peace

@Ton_

Herkenbaar. Dat heb ik ook al meerdere keren gehad. Begin juni of in mei op vakantie en dan was het altijd weer spannend of alle passen op de uitgestippelde route wel open waren. Zo al een keer de Stelvio op de eerste dag van opening wél over kunnen gaan, maar ook een keer de Timmelsjoch die nog gesloten was waardoor we uit moesten wijken.

Toch bijzonder, mensen die skiën als een seizoensactiviteit zien. Je hebt gewoon een indoor en outdoor seizoen…

@DSvier En het zuidelijk halfrond ;-)

Click. Click. Peace

Goh, echt vervelend zo’n zomer. Dan zit je alleen maar binnen? ;) Ik woon niet in de Alpen, dus ik ben blij dat het hier eindelijk lente is. Op naar de zomer. Nu het weer nog

Edwin. op 8 mrt 2017 15:30

Nee joh, zomer is ook leuk! Maar dan gaat wel de knop om en dat is nu. Dan mag de lente komen en kan ik me verheugen op lange zomeravonden, barbecue, strand, koelbox en een andere Spotify playlist :)
@DSvier, indoor skiën is voor mij hetzelfde als in de winter in een tropisch zwemparadijs op mijn handdoek gaan liggen. Is het net niet :)

@Jay Ajuu, de mazzel

*bericht bewerkt door Joostw op 08 mrt 2017 17:03

A winter without powder isn't a winter!

Voor mij is de situatie net omgekeerd. Sinds december aan het meevolgen op de site maar zelf nog geen meter geskiëd.
TOT NU! Binnen enkele dagen een lang weekend Oostenrijk en dan nog een week L3V in de paasvakantie. Jieehaaaa…

To ski or not to ski, that is not a question

@DSvier En het zuidelijk halfrond ;-)

Rogier op 8 mrt 2017 16:56

Ook gedaan afgelopen jaar, maar voor mij is dat een uitzondering helaas. ;)

Plaats een reactie