Accomodatie Silvretta Montafon 2018

Na 3j Zugspitz arena ben ik voor de krokusvakantie 2018 op zoek naar accommodatie in skigebied van Montafon.

Heb al wat hotels en aparthotels gecontacteerd maar die zijn allemaal al uitverkocht.
Ook het Landal park in Gargellen sprak me aan maar daar is ook niks meer beschikbaar.
Ook via Booking.com bijna niks meer vrij.

Hoeveel op voorhand moet je op den duur beginnen boeken voor de voorjaarsvakantie???
Op veel sites staan er zelfs nog geen prijzen voor 2018 en als je informeert is er niks meer vrij.

Iemand tips?

Je kunt ook een aanvraag doen via de site van Silvretta Montafon. http://www.silvretta-montafon.at
Of op http://www.montafon.at

Wij gaan al jaren naar de montafon. Het is idd best lastig om accomodatie te vinden. Ik vraag vaak via montafon.at een personlich angebot aan. Je kunt je voorkeuren opgeven en dan ontvang je 10 reacties. Het is ons bijna altijd gelukt. Of anders kan je via googlemaps gedetailleerd rondom de plaatsen zoeken en via de websites van ferienwohnungen een aanvraag doen. Voor hoeveel personen heb je wat nodig dan? Heb nog wel een adresje die niet zo snel volgeboekt is.

*bericht bewerkt door HvdB op 07 mrt 2017 15:50

Ik denk eerder dat je te vroeg bent. Aanbod via reisaanbieders komt pas later op gang.

Veel hotels etc. zullen ook eerst voor vaste gasten reserveren en pas later weer kamers vrijmaken voor andere gasten. Je kan evt chalet resort montafon in st gallenkirch nog proberen.

Bedankt voor de tip.
Wij zijn met 2 volw en 3 kinderen (16-14-10).

Doe even een pb naar mij dan zal ik even het adres doorgeven. Heb vorig jaar met 5 volwassenen over twee slaapkamers verdeeld ergens gezeten. Erg mooie plek.

pb verzonden

Afgelopen januari in Chalet resort montafon gezeten in st. Gallenkirch. Echt top vonden wij. Mooi, nieuw (nu nog) netjes, ruim. Dichtbij de liften waar je ook je ski’s en schoenen gratis kon stallen via het resort. En niet duur maar ik weet niet wat de hoog seizoen prijzen zijn…

🏂

Afgelopen januari in Chalet resort montafon gezeten in st. Gallenkirch. Echt top vonden wij. Mooi, nieuw (nu nog) netjes, ruim. Dichtbij de liften waar je ook je ski’s en schoenen gratis kon stallen via het resort. En niet duur maar ik weet niet wat de hoog seizoen prijzen zijn…

Martin9 op 7 mrt 2017 22:19

Daar heb ik al naar gemaild maar voorlopig nog geen antwoord gehad.
Ziet er inderdaad knap uit maar precies wel vrij prijzig.

Ik heb vandaag, na lang zoeken, een appartement geboekt in Montafon voor krokusvakantie volgend jaar.
Had een optie genomen op Bohemia Appartments op zo’n 500m van de lift in Gargellen, dat was €160/nacht voor mooi appartement met 1 slaapkamers + 3 slaapbanken in de woonkamer
Had ook een appartement gevonden in Schruns vlak naast de Gondel op de dalafdaling met 2 slpk voor 5 personen aan €150/nacht.

Moeilijke keuze maar toch gekozen voor Schruns omwille van de centrale ligging.
Iedereen van het gezin kan goed uit de voeten nu op ski’s en Gargellen zullen we na 2d wel gezien hebben waardoor er toch veel moet verplaatst worden via auto of skibus. In geval er sneeuw valt kan dit wel eens moeilijk worden.

Schruns ligt wel maar op 700m en niet sneeuwzeker, dalafdaling zal niet altijd open zijn, dit jaar zal dat wel problematisch geweest zijn in februari en maart denk ik.
Maar normaal gezien kunnen we skiën tot aan voordeur ?

We gaan zeker een dagje Gargellen doen.
Maar wat is het moeilijk om vrije betaalbare accomodatie te vinden voor 5 personen in Montafon, 10mnd op voorhand !

Heel veel appartementen en familiekamers zijn reeds bezet, in veel hotels moet je met 5 personen 2 kamers boeken waardoor je minstens al €2.000 betaald zonder ontbijt of diner, skipassen…pfff

*bericht bewerkt door moderator op 09 mei 2017 17:45

Plaats een reactie