A Few Words

A few words… Candide Thovex, the best skier on earth.
Just a Hero!

Born to Ride

Mooie docu over Candide, wat een legende en wat een doorzettingsvermogen heeft die vent.

A winter without powder isn't a winter!

Mooie docu over Candide, wat een legende en wat een doorzettingsvermogen heeft die vent.

Joostw op 1 mrt 2017 22:10

Het is inderdaad echt waanzinnig wat hij allemaal kan op skies. En het meest bizarre is dat hij ook gewoon echt alle onderdelen van het skien tot in de puntjes beheerst…

Born to Ride

@Matthias123 Ik ben sowieso van mening dat goede freeriders (en freestylers) ook goede wedstrijdskiêrs moeten zijn. De basis van een perfecte techniek ligt toch daar.

Het missen van wedstrijd training is bij veel jonge freestylers en freeriders te zien…

Click. Click. Peace

@Rogier Ik denk dat de verleiding van de maagdelijke poeder het gewoon te vaak wint van de dicipline om eerst goed techniek te trainen. Helaas kan het zeker bij stijle offpiste hellingen tot (dodelijke) valpartijen leiden wanneer de techniek de mensen in de steek laat. Candide skiet zelfs na de meeste enge vallen na 2 of 3 rollen weer gewoon verder…

Born to Ride

Haha deze docu zijn inderdaad maar “a few words”…50 minuten wacht je erop dat de beste man zelf eens aan t woord komt. Volgens mij zegt hij aan t eind 1 zin. Dat ie plezier heeft ofzoiets.?

Prachtig om te zien allemaal maar is dit nou niet allemaal super gevaarlijk? 1x een foutje en je ligt echt onder de lawine of tegen de rotsen. Zal wel aan mij liggen maar het gevoel bekruipt me dat ie een keer tussen 6 planken gaat worden ingevlogen.

Tijd voor een uitpakparty?!

Wat een beelden en en wat een verhaal… We are insignificant indeed!

Setting forth in the universe

Prachtige docu / beelden

Plaats een reactie