Onderhoud? bij United Brands

Mijn vrouw was 3 paar junior ski’s gaan ophalen, blijken deze zo bot en het belag helemaal lichtgrijs en harig…
OK, ik verwacht niet zo veel van machinaal onderhoud, maar dit was wel heel erg.

Dan maar zelf geslepen en gewaxt…dat is dus de laatste keer dat we daar materiaal huurden.

null

Glij blij door die brei :-)

Vrienden van mij die daar een “VIP” snowboard huurden ook alletwee slechte ervaringen. Eentje kreeg daar bindingen van de jaren negentig, die midden op de piste loskwamen. Hierdoor extra kosten moeten maken door herstellingen te laten doen aan die binding. Overigens na telefonisch contact toch bevestiging gehad dat ze dat geld terug kregen…

En zoals je zelf zegt, zeer slecht geslepen en volgens mij niet eens gewaxt.

Machinaal onderhoud is imo sowieso een drama voor de ski’s, je ziet de vonken gewoon er afvliegen daar.

Waar heb je ze gehuurd, Sint-Katelijne-Waver?

Yep SKW…

Ik doe zelf onderhoud, dus ik was inderdaad verbaasd.
http://users.telenet.be/skionderhoud/
Enfin, kans is groot dat ik volgend seizoen voor een grote verkoper (die geen onderhoudsservice heeft) ga samenwerken om voor hen manueel onderhoud aan te bieden. Dan komt er ook een nieuwe website.
Ik hou je op de hoogte.

Nu met kinderen die groeien als kool, zijn eigen ski’s niet echt een optie. In Nederland heb je blijkbaar soort van lease plannen, waar je ski’s kan omruilen, maar hier bestaat die formule niet.

Glij blij door die brei :-)

Ik ga ze alvast een mailtje sturen, vermits ik na mijn skivakantie onderweg in Duitsland door mijn vrouw uit de auto gezet wordt (ik moet zondag op een beurs staan), kan ik ze zelf niet terugbrengen.

Benieuwd naar hun reactie

Glij blij door die brei :-)

Nu met kinderen die groeien als kool, zijn eigen ski’s niet echt een optie. In Nederland heb je blijkbaar soort van lease plannen, waar je ski’s kan omruilen, maar hier bestaat die formule niet.

Coldfeet op 24 feb 2017 09:46

Dit kan wel bij Bosthon Sport in Houthalen. Ligt wel in Limburg dus voor jou waarschijnlijk een heel eind rijden als je van de vlaanders bent ?

Machinaal onderhoud is imo sowieso een drama voor de ski’s, je ziet de vonken gewoon er afvliegen daar.

Waar heb je ze gehuurd, Sint-Katelijne-Waver?

DavidW op 23 feb 2017 20:34

Dat de vonken er af vliegen tijdens het slijpen is vrij normaal aangezien dit machinaal met een soort bandschuurmachine word gedaan.

Übung macht den meister!!!

Onze ski’s al meerdere keren voor onderhoud binnengebracht in Sint-Katelijne-Waver en altijd tevreden geweest. Maar het stemt me wel tot nadenken.

*bericht bewerkt door Sarah op 24 feb 2017 10:31

Ik laat mijn ski’s door Biggelaar in Eindhoven waxen en slijpen, dat gaat machinaal en het resultaat is prima. Beetje kort door de bocht topic (weer).

Yep SKW…

Ik doe zelf onderhoud, dus ik was inderdaad verbaasd.
http://users.telenet.be/skionderhoud/
Enfin, kans is groot dat ik volgend seizoen voor een grote verkoper (die geen onderhoudsservice heeft) ga samenwerken om voor hen manueel onderhoud aan te bieden. Dan komt er ook een nieuwe website.
Ik hou je op de hoogte.

Nu met kinderen die groeien als kool, zijn eigen ski’s niet echt een optie. In Nederland heb je blijkbaar soort van lease plannen, waar je ski’s kan omruilen, maar hier bestaat die formule niet.

Coldfeet op 24 feb 2017 09:46

Pacific Boardshop in Mechelen biedt die mogelijkheid wel.

Plaats een reactie