Oz en Oisans 4-11 maart - 26 personen nog 1 plaats vrij

Hi wintersportfans,

Wij zijn een gemengde groep van skiërs en snowboarders, Belgen en Nederlanders die al een aantal keer via wintersporters met onbekenden een supervakantie hebben gehad. Dit jaar gaan we (o.a.) van 4-11 maart met maar liefst 26 personen naar Oz en Oisans, het niveau is over het algemeen ervaren en de leeftijd ligt tussen de 25 - 50 jaar.

We hebben een 16 persoons en 2x een 5 persoons appartement geboekt in Oz en Oisans en omdat we 1 annulering hebben is er op dit moment nog 1 plaatsje vrij. De kosten zijn (maar) € 450,- inclusief skipas (eten en koken doen we gezamenlijk). Om er te komen carpoolen we onderling, het zou wel mooi zijn als je een wintersportproof auto hebt (degene die afvalt zou namelijk rijden).

Mocht je interesse hebben laat het dan zsm even weten. We hebben ook een groep op FB waar je bij kunt aansluiten en een groep in messenger waar we verder afspraken maken.

Wie heeft er zin om bij ons aan te haken?

null

*bericht bewerkt door AngelaWintersport op 20 feb 2017 15:15

Hey hey.

Ik, Robert, 45 jaar, gemiddelde skiër (die weer even rustig op wil bouwen ivm knieoperatie), ben geïnteresseerd !! Woonachtig in Eindhoven.

Ik heb wel geen wintersportproof auto (helaas!!) dus daar kan ik niet mee helpen …

Gr,

Robert van de Leensel

Hallo Angela,

Ik ben een vrouw van 30 jaar. Ik snowboard een aantal jaar.
Ben absoluut geïnteresseerd. Woon in Arnhem.

Ik heb wel een auto, alleen is deze denk ik niet groot genoeg.
Misschien gezamenlijk een auto huren? Dit kan ook toch eventueel?

Ik hoor graag reactie.

Groetjes Marleen

1 jaartje te laat @Poedergirl Marleen !

Niet helemaal, ze heeft een nieuw topic geopend voor dit jaar… ;)

https://www.wintersport.nl/forum/topic/399027

Niet helemaal, ze heeft een nieuw topic geopend voor dit jaar… ;)

https://www.wintersport.nl/forum/topic/399027

Harm op 4 feb 2018 19:04

Klopt helemaal :-) ik heb je bericht inmiddels beantwoord Poedergirl

hallo

Ben Laurens en ben gevorderde skiër. Ben dit jaar nog op zoek naar reisgezelschap. Als jullie nog een plaatje vrij hebben ben ik geïnteresseerd. Laat gerust iets weten

grtjs laurens

hallo

Ben Laurens en ben gevorderde skiër. Ben dit jaar nog op zoek naar reisgezelschap. Als jullie nog een plaatje vrij hebben ben ik geïnteresseerd. Laat gerust iets weten

grtjs laurens

laurent op 5 feb 2018 20:02

Psssst, dit topic is een jaar oud… ;)

Plaats een reactie