Lunchen in Le Grand Massif

Dit onderwerp gaat over de bestemming Le Grand Massif

Binnenkort ga ik voor de 1ste keer in Le Grand Massif skiën. 's Middags lekker lunchen is onderdeel van de vakantie voor mij.
Wie heeft er suggesties?

Ja een broodje kaas meenemen en op een steen gaan zitten uitkijkend naar de Mont Blanc. Da’s pas lekker!

Vorig jaar daar geweest. Eten was echt slecht op de pistes, in de dorpen niet veel beter… Ik zou zelf lekker brood meenemen en genieten op de piste.

Niet mee eens, er kan echt goed gegeten worden in het Grand Massif op de piste, je moet alleen wel weten waar je heen moet gaan.
Morillon 1600, L’Igloo. Aardige mensen en prima lokale gerechten. Goede kaasfondue en warme choco met slagroom.
Morillon 1100, Le Bue. Prima voor een drankje en een snack. Lekkere pannenkoeken.
Les Carroz; Les Molliets (vlak bij lift met zelfde naam), ook prima lokaal eten. Met slecht weer zit het snel vol. Met mooi weer prima terras. Hele goede zelf gemaakte taarten daar.
Flaine, links boven op de berg Le Blanchot. Prima maaltijd soep, goede burgers, raclette etc. Grote porties. Als dessert zijn de chocolade taart of de clafoutis framboise aanraders.

Veel plezier en eet smakelijk!

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Heb helaas in Grand Massif niet veel op de pistes mogen genieten door een ongelukje, maar heb goed gegeten bij een tentje vlak achter de Aup de Veran lift beneden. Tentje zag er niet heel gezellig uit, maar eten was top (Les Covagnes)! Ook Lou Caboëns in Samoëns 1600 was top en je kon er heerlijk in de zon zitten.

@iorusroos en @Tiny-M, alvast bedankt voor jullie reacties! De namen staan genoteerd :-)

Plaats een reactie