18/3 -25/3 Ischgl

Hallo we zoeken nog medereizigers voor 18/3 - 25/3 naar Ischgl. We hebben twee fantastische appartementen IN Ischgl en dat is best uniek… Ischgl is de place to be van de filmsterren en ik heb gisteren twee lastminute appartementen geregeld voor een hele goede prijs gezien de klasse en locatie…

http://www.brandhof-ischgl.at/en/apartments/apartment-9-stei…

kijk maar op booking.com het krijgt een 9,1!

We hebben nog plek voor 3 personen/. WIj zijn nu ook met 3 personen snowboarders. Vorig jaar zijn we met 6 naar Nice geweest maar dit jaar heb ik tijdgebrek gehad. Als je dus mee wilt dan ben je van harte welkom. Vervoer regelen we onderling. Ik rijd met een Mercedes Vito bus.

Wel reageren voor zondag 19:00 uur. We kunnen skypen en dan maken we de balans op. Gewoon doen we zijn gezellig mensen rond de 30-35 jaar. Ik neem beamer mee voor films en wordt gezellig! We koken ene dag en andere dag eten we buiten de deur. Daarnaast gaat de nieuwe scooter van Max Verstappen mee…dus dat wordt lachen…

We skypen zaterdag of zondag om kennis te maken zodat je iets weet…we bijten niet ;-) ik garandeer je: leuk! zouden gezellig vinden een dames huisje te maken. Wij zijn drie spontane jongens met veel humor en slapen in andere appartement. Heb optie tot zondagavond dus als je iets vind en na skype denk je: leuk: dan moet ik wel financieel commitment hebben anders blijf ik zelf hangen…

Gr

Remco, Jeroen en Nick

*bericht bewerkt door cestlavie2010 op 18 feb 2017 01:23

ik zal wel blind zijn…maar HOE edit ik mijn berichtje…kan het werkelijk nergens meer vinden…

ik zal wel blind zijn…maar HOE edit ik mijn berichtje…kan het werkelijk nergens meer vinden…

cestlavie2010 op 19 feb 2017 16:22

Opnieuw beginnen? ?

Appartement in Ischgl is niet uniek. Eerste keer Ischgl?!?
Ischgl dorp van de filmsterren? Dan ben ik er ook eentje. ?

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

hahahaa, mooie reactie :-) ben wel erg benieuwd ernaar!

Plaats een reactie