Skimaatje(s) gezocht paasvakantie

Hey,

ik (35 m O-Vl) ben op zoek naar een (of eventueel meer) skimaatjes voor een week te gaan skiën in de paasvakantie. Ik had met een vriend al een reis gepland, maar die haakt nu af … Vandaar dat ik mijn sneeuwbehoefte langs deze weg wil proberen invullen.

Waar: ergens waar er sneeuw ligt. (Ik verwacht dat iedereen het daar wel mee eens is. ;-) ) Ik wil naar een sneeuwzeker gebied.
Wanneer: paasvakantie, met een sterke voorkeur voor de eerste week (grotere sneeuwzekerheid).
Waarmee: je mag jouw onderkant zelf kiezen, ik ben ruimdenkend. Zelf hou ik wel vast aan ski’s.
Waarop: ik hou van alle kleuren, maar kleur niet buiten de lijntjes. (Voor de minder goede verstaander: ik doe geen off-piste, maar praktisch wel alle pistes.)
Met wie: 30’ers. Dit is de gevoelsleeftijd, geen absolute grens.
Met hoeveel: ik zoek minimum 1 skimaatje. Zijn er meer geïnteresseerden: ook goed.

Zijn er nog mensen die zin hebben om mee te gaan?

Grtz
Sean

Ik ga dit topic volgen als 50+. Ga ook nog een keertje skiën de eerste week paasvakantie. Eveneens Oost Vlaanderen. Voorkeur Oostenrijk, kan met de wagen maar ook vliegtuig.
Gr. Guy

Dag Guy,

alvast bedankt voor jouw reactie.

Het vervoersmiddel is mij min of meer gelijk, maar het vliegtuig lijkt me zo omslachtig: eer je aan de luchthaven bent, uren op voorhand inchecken en dan van de luchthaven bovenop de berg geraken, … Voor de Alpen vraag ik me af of je daar veel bij wint.

Ik heb niet echt een voorkeur van bestemming. Bij mij is het al meestal Frankrijk geweest, maar ik sta er open voor om eens nieuwe lucht op te snuiven. Belangrijkste voorwaarde: ik wil sneeuw hebben, maar sneeuwzekere gebieden heb je ook in Oostenrijk.

Groeten
Sean

De eerste week paasvakantie is een rustige week. Je kan al voor minder dan 100 € heen en weer. Hier kom ik graag voor uitgerust ter plaatse. Vorig jaar zo’n St Anton gedaan, op 6 uurtjes was ik er ter plaatse. Nu plan ik Ischgl te doen . Beslissing neem ik volgende week, dan ski ik er een drietal daagjes na een afwezigheid van een 7 tal jaar. Sneeuwzeker is het daar zeker. Gr Guy

Plaats een reactie