Gratis winterbanden + velg 185/65R15

Omdat ik een andere auto heb gekocht passen mijn oude winterbanden niet meer. Het gaat om banden van Bridgestone, type Blizzard. Maat 185/65R15.
Ik heb ze zelf onder een Peugeot 207 gehad, maar volgens mij passen ze ook op veel andere modelen Peaugeot en Citroën (https://www.steekmaat.nl/auto/Peugeot/207%20(2006%20-%202012…)

Ik moet bekennen dat ze niet meer in de beste staat zijn, 2 banden zijn echt glad, 2 banden kunnen nog zeker één of twee jaar mee.

Omdat ik weer wat ruimte in mijn schuur wil hebben zijn de banden inclusief velg gratis op te halen in Zwolle. Stuur een persoonlijk bericht voor een afspraak.

null

null
null
null
null
null

In alle eerlijkheid, als’k naar die banden zie … dan denk’k dat je ze beter als “bescherming voor de velg” aanbiedt aan mensen die dat soort stalen velg zoeken :). Ik kan me nl niet van de indruk ontdoen dat één vd twee banden die je nog een jaartje ziet meegaan tamelijk ongelijkmatig versleten is.

In alle eerlijkheid, als’k naar die banden zie … dan denk’k dat je ze beter als “bescherming voor de velg” aanbiedt aan mensen die dat soort stalen velg zoeken :). Ik kan me nl niet van de indruk ontdoen dat één vd twee banden die je nog een jaartje ziet meegaan tamelijk ongelijkmatig versleten is.

Lars3 op 15 feb 2017 10:38

Ook de 2 banden met profiel zijn feitelijk gewoon helemaal op. Volgens de wet mag je ze nog in Nederland gebruiken, maar onze Oosterburen gaan daar al heel anders over denken. Onder de 4mm profiel verliest een winterband gewoon zijn werking, en dat is dan ook de minimum profieldiepte in Duitsland.

Born to Ride

Dan nog steeds is het goedkoop voor 4 velgen :-)

Click. Click. Peace

Inderdaad, want de gangbare prijs voor 4x staal is 75 euro.

Voorzitter Nederlandse Vereniging Brakke Skiliften

Zijn inderdaad foto’s van een goede en van een slechte band. Ik zou alleen de velgen hergebruiken :)
Maar een set velgen vind je denk ik nergens goedkoper!

Ik hoop dat iemand anders er nog wat aan heeft.

Groot gelijk hoor.
Dat gezever gelijk. Dan is het gratis en dan nog commentaar.

Groot gelijk hoor.
Dat gezever gelijk. Dan is het gratis en dan nog commentaar.

Patrick076 op 15 feb 2017 14:34

wow … origineel bericht:
2 banden kunnen nog zeker één of twee jaar mee

Ik ben nog vriendelijk geweest en heb gezegd dat ze beter te posten zijn als 4 x staal met bescherming voor verzending.

En dat is inderdaad goedkoop: gratis.

Maar gast, zeveren eh … dat wilt ge me niet zien doen … :D

Plaats een reactie