Filmpje van mijn zitski !

Ziet er strak uit ?

Papegijs

Ben er ook blij mee dat ik de blauwe piste nu zelfstandig kan doen?

Knap hoor, held!

Het valt me op dat Allen Tonkin in het filmpje dat hier laatst stond een smallere “middenski” heeft. Heeft dat te maken met niveau/ervaring o.i.d.?

Wauw, leuk filmpje!!
Ziet er stoer uir!

Mooi! Succes en geniet!

Ziet er goed uit, ik doe het je niet na. Misschien een rare vraag, maar past zo’n zitski wel door de “poortjes” bij een skilift? Of heb je daar een speciale ingang? ( heb het eigenlijk nog nooit meegemaakt vandaar deze vraag)

Knap hoor, held!

Het valt me op dat Allen Tonkin in het filmpje dat hier laatst stond een smallere “middenski” heeft. Heeft dat te maken met niveau/ervaring o.i.d.?

Tjeerd69 op 14 feb 2017 09:29

Die heeft een heel ander model zitski dan dat niekniek gebruikt. Dat model is meer voor de gevorderde die goed alleen op stap kunnen. Vaak is het ook zelfbouw wat ze gebruiken.
Wat niekniek gebruikt is ook meer geschikt om samen met de instructeur erachter te gebruiken.

Ik vind um gaaf hoor niekniek. Is al het oefenen niet voor niks geweest.

Übung macht den meister!!!

Gaat echt al goed!

Hele mooie bochten ik denk dat er vele skieërs mogen naar opkijken . Chapeau man .

Lekker bezig! Oefening baart kunst, ga vooral zo door!

Born to Ride

Goed bezig! Ziet er Geweldig uit!

LA NORMA😍☃️

*bericht bewerkt door Piefke op 14 feb 2017 10:13

LA NORMA😍☃️

Allen Tonkin zit in een mono zitski, en ik in een Bi-Unique
Grote verschil is de zithouding
Maar bij een mono kan er ook een beugel achter voor een instructeur
In een mono moet ik teveel dubbelvouwen in mijn liezen, en dan heb ik problemen met de bloedtoevoer naar mijn benen

Bij de lift is het vaak aan de zijkant aanschuiven (of het is daar open, of ze halen een poortje weg)
Maar je kunt wel door de poortjes, doe ik in Landgraaf ook altijd

Oefenen blijven we gewoon doen, gisteren avond al weer een les in Rucphen gehad

Mooi man!! Heerlijk genieten van de mooie witte wereld.

Mooi en bekend filmpje !!! ?

May the ski force be with you !!

Super!! Mooie beloning na al dat harde oefenen!!

Heerlijk toch om zo lekker van de sneeuw te blijven genieten! Zet 'm op!

Aequilater Nubila

Eind maart ga ik nog een paar dagen naar Oostenrijk
Weer heel veel oefenen

Ziet er goed uit! ?

Wat geweldig. Ik heb misschien een hele stomme vraag, maar hoe doe je dat in een stoeltjeslift? Ik heb wel een mensen gezien in de stoeltjeslift, maar die hadden zo’n kuipstoeltje.

Prachtig om te zien!

Goed om te zien hoor. Ben zelf ook begeleider bij de VGW. Weet dus precies hoe het gaat. Jammer dat een mono het niet gaat worden voor je. Veel mooie skidagen toegewenst.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

Hoi Niekniek. Ik heb bij swg begeleid. Leuk dat de golf zo ontzettend goed gaat. Nog even en je kunt de weg over :-) mooie techniek hoor!
Veel plezier in Oostenrijk

Ik was nu voor de derde keer mee naar Italië
Was je er toen ook nog bij?l

Nee, ben een jaar of 7 geleden gestopt. Vooral vanwege tijd. Maar soms mis ik de gezelligheid nog steeds!

Wat geweldig. Ik heb misschien een hele stomme vraag, maar hoe doe je dat in een stoeltjeslift? Ik heb wel een mensen gezien in de stoeltjeslift, maar die hadden zo’n kuipstoeltje.

marie-louise op 14 feb 2017 16:35

Onderde stoel zit een stangetje waarmee de de stoel al het ware omhoog krikt
Dan kun je gewoon in de stoeltjeslift
Voor een sleeplift heb je aan de voorkant een sleepkoord
Dat trek je zelf los als je boven bent

Gaaf hoor! Het is vast moeilijker dan het lijkt. Het moet toch heel mooi zijn om een stukje zelfstandigheid terug te krijgen.

Plaats een reactie