Skimaatjes 50+ plus gezocht 5 -6 dagen in maart.

Zou graag in maart nog 5 of 6 dagen willen skiën. Meeste singlereizen zijn een week. Ik ben, vanwege jarenlange onderbreking, een middelmatige skier. Vind het sfeertje net zo belangrijk als het skiën zelf. Nog leuker met een kleine groep.

Hi Willemijn, welke periode had je in gedachten? Groet, Martine

Dag Martine, ik zou het liefst rond 5/6 maart gaan of na 11 maart. Voorkeur Oostenrijk gezien kortere periode. Groet Wilma

Hoi Wilma, voor mij is na 11 maart niet mogelijk, zou echt om die eerste week van maart gaan. Ik ga graag in een iets grotere groep dan met z’n tweeën, omdat er dan verschillende niveaus zijn. Ik wacht hier nog even reacties van anderen af.

Hi Martine,
Mocht er een grotere groep komen dan ga ik proberen eerder te gaan.

Ha dames,

Ik heb ook wel interesse. Gemiddelde skier. Geen voorkeur voor Oostenrijk/Frankrijk. Ski graag dagtochten, maar kan ook genieten van zon en wellness.

Groetjes,
Alice

Beste allemaal,

Is er voorkeur voor alleen maar dames of is een man ook welkom? Wil ook graag nog weekje in maart 2e of 3e week skien, naast de gezelligheid ski ik graag vanaf vroeg tot in de middag.

Mvg Frans

Hoi, heb interesse! 54 jaar.

Hallo allemaal ik heb ook wel interesse 2/3 de week maart week of lang weekend maakt niet uit, voorkeur oostenrijk.

Gr Dirk

Iemand die al iets concreets wil afspreken? En iets wil organiseren?

Mvg Frans

voor de liefhebber zie ook mijn string richting val thorens (of avoriaz/ kan ook ) laatste week maart of eerste week april
gebaseerd op twee kamer appartement…kan groter indien voldoende animo

mvg Paul

Paul ski

Plaats een reactie