gezocht: groepslessen voor gevorderden in het laagseizoen

Dit onderwerp gaat over de bestemming Portes du Soleil

18 maart gaan we naar PDS met 4 personen. Twee absolute beginners die samen in een klasje gaan, ikzelf die in classe 2 a 3 ESF zal instromen, en mijn vriendin. Over haar gaat de vraag.

Zij is gevorderd (16x wintersport met pa, jaren les genomen vanaf 7 jaar)
Omdat wij drieën groepslessen nemen wilt zij niet alleen overblijven en ook iets van lessen gaan nemen om techniek te verbeteren.

Maar klopt het dat er in het laagseizoen geen enkele groepsles boven classe 3 gegeven wordt in PDS?

Hoop dat iemand daar antwoord op weet, priveles is nogal dure aangelegenheid.

Tijd voor een uitpakparty?!

Iemand? :D

Tijd voor een uitpakparty?!

Even een mailtje sturen naar de ESF aldaar? Over het algemeen zitten er altijd mensen achter de pc bij de ESF.

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Ja dat hadden we al gedaan maar helaas geen antwoord op gekregen.

Tijd voor een uitpakparty?!

En de ESI? Dat is de Internationale skischool, daar heb ik in ieder geval les van hoge kwaliteit ervaren als gevorderde. Privéles, dat wel. Maar is een Google actie waard…

*bericht bewerkt door GiGi op 13 feb 2017 20:49

@GiGi het lijkt erop dat ook daar geen gevorderden lessen voor groepen (boven classe 3) zijn in het laagseizoen.

Maar we hebben nadat we de site hebben uitgeplozen even een mail gestuurd. Helaas ligt het nivo tussen ons te ver uit elkaar om samen priveles te nemen. Maar dat zou voor haar nog een optie kunnen zijn.

ESI spreekt me wel meer aan qua groepsgrootte (4-8), ESF zegt dat wellicht ook, maar ik zat vorig jaar toch echt met 14 mensen in een groep, belachelijk!

*bericht bewerkt door Gaston op 13 feb 2017 21:16

Tijd voor een uitpakparty?!

Meestal kan je dit wel gewoon online boeken, en anders even bellen? PdS is volgens mij op engelsen gericht dus er zal toch wel iemand drie woorden engels kunnen stuntelen?

Op de sites van ESF en ESI stond dus dat buiten hoogseizoen geen lessen voor gevorderden zijn.

We hebben toch even gemaild met ESI en zij gaven aan dat we konden reserveren via mail en dat vanaf 4 opgaves een groepsles van start zou gaan. Ze vertelden er ook bij dat in maart nog maar weinig mensen vooraf reserveren, dus pas op dag van aankomst/eerste skidag zou duidelijk worden of de les echt door gaat.

ESF zal waarschijnlijk hetzelfde gaan, maar die mailen niet terug, dus wellicht gun ik het ESI.

Bedankt voor het meedenken!

Tijd voor een uitpakparty?!

Plaats een reactie