Weerfoto's uit de skigebieden

Las Lenas in Argentinië… Zat ik er maar…

null

Click. Click. Peace

Wat een extreem contrast tussen het groene dal en de hogere wanden. Het dorpje op deze foto is Puy Aillaud, waar 's winters twee blauwe pistes van het gebiedje van Pelvoux liggen. De wand op de achtergrond links is de Col de Bal de beroemde off-piste afdaling van Puy Saint Vincent. (Foto gisterenmiddag gemaakt)

null

Click. Click. Peace

Het sneeuwt in Portillo (Chili)

null

Click. Click. Peace

Wat een extreem contrast tussen het groene dal en de hogere wanden. Het dorpje op deze foto is Puy Aillaud, waar 's winters twee blauwe pistes van het gebiedje van Pelvoux liggen. De wand op de achtergrond links is de Col de Bal de beroemde off-piste afdaling van Puy Saint Vincent. (Foto gisterenmiddag gemaakt)

null

Rogier op 9 mei 2017 15:53

Beetje off-topic:

Ik was begin vd maand in Frankrijk bij m’n vader (met zelfs veel sneeuw op La Lance en uitzicht op een toen compleet witte Ventoux) en ik zag een boekje liggen (van Robert & Noes) over de Queyras met een bijdrage van je (en diverse foto’s van m’n pa) wat mij doet vermoeden dat je m’n vader wellicht kent?

Gave wandelroute voor in de zomer i.i.g.! (Planning volgend jaar zomer)

@roberthoogenboom Eventueel in PM deze discussie, maar naar je beschrijving heb ik misschien een keer met jouw vader, Noes en Robert meegegeten… ;-)

Click. Click. Peace

Zo, de bloemen hier hebben nu echt genoeg van de sneeuw… Sneeuw of geen sneeuw het moet nu echt eens voorjaar worden ;-)

null

Click. Click. Peace

De skipistes van Pelvoux vandaag:

null

Click. Click. Peace

@rogier Haha, mooie foto - das weer eens wat anders dan de lange latten. Ik krijg echt enorm veel zin in zomervakantie van zulke plaatjes!

Bergen + Sneeuw = ❤

Plaats een reactie