Hoge school der kunsten

mooie slomo’s… en veel spray

The older I get, the better I was

Mooie beelden maar off piste zonder rugzak, dus (waarschijnlijk) zonder schep en sonde (mogelijk wel een pieper om) is een NO GO.

The older I get, the better I was

Zag ik 'm daar nou z’n bord omschoppen?? ;)

Perfecte stijlbeheersing en wat moeten die gasten core-stability training doen.
Kan iemand dit ook op ski’s?

Tsja, er zijn snowboarders die zitten op de piste en er zijn blijkbaar snowboards die ‘liggen’ op de piste.
Geef mij die laatste groep dan maar

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Mooie beelden maar off piste zonder rugzak, dus (waarschijnlijk) zonder schep en sonde (mogelijk wel een pieper om) is een NO GO.

Rob64 op 9 feb 2017 20:39

Niet om deze discussie weer eens op te rakelen, maar als je wordt gefilmd volstaat alleen een pieper, zolang de rest maar een schep en een zonde heeft om jou te gaan zoeken. En dan laat ik de hellingshoek nog even in het midden…

*bericht bewerkt door Sneeuwbaard op 16 feb 2017 14:40

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

@Sneeuwbaard Alleen al vanwege de voorbeeldfunctie ben ik het hier niet mee eens…

Click. Click. Peace

@Sneeuwbaard Alleen al vanwege de voorbeeldfunctie ben ik het hier niet mee eens…

Rogier op 16 feb 2017 14:42

Copy that!

When life gets too complicated.... SKI

@Sneeuwbaard Alleen al vanwege de voorbeeldfunctie ben ik het hier niet mee eens…

Rogier op 16 feb 2017 14:42

Als ik de filmpjes van afgelopen jaren bekijk, denk ik dat weinig filmmaker zich daar druk om lijkt te maken. Het is nog niet eens algemeen goed dat er een helm gedragen wordt in freestylefilms. Dat er nog flink wat verbeterd kan worden zou ik niet willen ontkennen, maar om nu op elke slak zout te leggen. Een prima reflex als je eerste gedachte “is dat wel veilig?” is, maar laten we vooral genieten van dit soort beelden. Als ik de films die ik kijk als blauwdruk neem voor mijn leven, wordt het écht een zooitje. :P

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Plaats een reactie